♥ Jubah Or Baju Kurung ♥


Kemalasan nak upload gambar :p
ingat raya tahun nie *puasa pon belom* nak beli jubah jek lah
rasa macam senang dan ringkas paling penting
mana pergi pon boleh pakai dengan senang hati

Last year punya baju kurung sekali jek pakai lepas tu
terdampar kat dalam almari 
pergi memana asyik carik jubah hitam jek

Aritu masa pergi kursus kahwin aku pakai baju kurung
macam nak nangis kat dalam dewan coz tak boleh
nak ganas jalan and duduk

Kain baju kurung kan tak besar so agak kecik
so nak jalan buka besar pon susah
lepas tu bila duduk nak huru harakan kaki pon susah

Jubah plak jenis bawah besar
so jalan ganas pon syok 

Aku memang spesis susah nak pakai ayu-ayu
mesti akan rasa rimasss sangattt
peliknya kalau dress or baju panjang okey
cuma tak suka kain baju kurung

Kalau jubah kan agak simple satu kali sarung
ingat raya tahun nie nak cari jubah tapi ada color lah
tapi tak sure lagik dah suara kan pendapat kat mum
tapi tengok lah sampai masa

Kang tergedik pulak nak beli baju kurung :p
aku kan suka baju kurung kain belah so senang nak jalan ganas
bila kain tak de belah so kena lah ayu-ayu gitukkk......

Suka makeup tapi tak suka jalan secara sopan...

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!