♥ Seram: Anjing Menyalak Sesuatu Terbang ♥


Amboiii tajuk over sangattttt T.T
kes nie dalam bulan lepas
siapa sangka tengah hari pon boleh nampak
mungkin rezeki siapa tahu kan....

Selalunya kalau ambulance or lori yang boleh
jual newspaper lama lalu mesti menyalak
so aku pon dah tak heran pasal everytime
lalu menyalak sabo jek lah

Kekadang tu 2 kenderaan tak lalu pon
menyalak jugak so maybe anjing nampak
apa yang kita tak boleh nak nampak

Sebelom kejadian nie berlaku
aku tak pasti sama ada semalamnya atau beberapa hari
sebelom kejadian perkara sama anjing menyalak
lepas tu meraung so aku cakap dengan nenek yam
biasa lah tengah hari pon berbunyi apa hal entah

Pada hari kejadian tengah hari kol 12 lebih
siang taw bukannya malam hari sob sob sob
aku kat dapur suddenly anjing menyalak meraung
bukan main kuat pulak tu aku tengok jugak
ehh tak ada ambulance lalu

Mum suruh baca apa yang patut
anjing dah nampak apa yang kita tak nampak
so ikut lah baca apa yang patut

Tengah letak air panas amek ko 2 ekor terbang
putih tak nampak muka terbang laju macam burung
ehhh selama nie kat belakang rumah mana ada
burung color putih and masa anjing menyalak
ada burung berdiri diam jek tak terbang
burung tu seakan mengerti nyalakan and raungan anjing

Ciss boleh plak 2 ekor tu terbang
tak nampak muka sekadar warna putih
so tak taw lah apa benda yang terbang
adakah itu cik P.ontianak...????

Kawasan belakang rumah kalau malam agak sunyi
so maybe ada lah kot cuma malam jarang buka
tingkap dapur so tak pasti lah apa benda tu

Fuhhhh bila nampak aku diam jekkk
bila rasa boleh bersuara baru aku cakap dengan mum
patut lah anjing menyalak meraung macam gituk
2 ekor tu sedang terbang tak pasti ke mana
destinasi nya huhuhuhu *kalau boleh tak nak taw*


Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!