♥ Makeup Eraser ♥


Sejak-sejak beberapa menjak nie kemalasan yang amat sangat
malas nak update blog palingggg malang sekali malas
nak pakai makeup :p

Walau pon sekadar bb cream and lip tint malas giler weyy
yang pasti bila balik jalan lelagi malam yang taw cuma
nak tukar baju then bummppp atas katil

Tak pe lah aku nak bagi muka aku rest daripada makeup
so tak lama lagik muncul balik lah rajin makeup :p
bukan apa sejak-sejak remover makeup yang jenis tissue
tu habis makin menjadi-jadi kemalasan aku hahahhaa

Nak beli tapi na habiskan biore oil tu dulu
lepas tu aku rasa macam nak try remover yang lain
cuma tak sure mana lagik besttt

Sometimes bila dah malasss sangat just amek
tissue tu then wipe cepat-cepat cuci muka bump tidur
malas nak use eye and lip remover then use baking powder
untuk remover bb cream aishhh banyak kerja nak buat

Aku nak carik remover yang lain nak test tapi no idea
nak habiskan yang sedia ada nie pon rasa semput huhuhu
tapi ehh aku rasa aku lebih prefer jenis tissue coz senang

Kan best ekk sapa-sapa create remover makeup macam
eraser aka pemadam bestt wooo
sekali zasss jek semua makeup hilangg bahagiaaaaa

Lepas habis jek biore oil nak try bifesta
by the way bifesta pon ada yang jenis tissue weee
aku tak berapa suka oil pasal rasa muka macam baru
lepas golek kat minyak masak

Nak try jenis water pulak mesti best
etude house yang lip and eyes remover tu tak rasa sangat
tapi si biore oil cleaning tu memang kaw-kaw lah rasa
dah nama pon oil cleaning kan kan kan

Tak pe kita try bifesta pulak hope lagik best daripada biore
and mana taw lagik best daripada etude house ^_^

Bye(>‿♥)

3 Serius Talk:

ieyra h. said...

Pernah nampak dekat IG shop, 'makeup eraser' dia macam towel warna pink, just basahkan air and then lap kan kat muka. teringin nak try yang tu! ;D
macam mana awk removekan BB cream guna baking powder? tutorial please! xD

Amoi Farah said...

ieyra h: Baking powder etude house bulat pendek bukannya baking powder yang buat kuih hehehehe... Nak try lah mana taw best

Ciktie said...

singgah malam sat na..

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!