♥ Main Bakar-Bakar ♥


Semalam buat BBQ kat rumah tak jemput sapa-sapa pon
just adik beradik jek seperti selalu
tujuan buat pon atas dasar saja-saja jek coz dah lama tak buat

Memula ingat sekadar bakar sate, otak-otak & sausage
then abg jan datang tambah kepak ayam, udang & sotong
bila dah bakar baru perasan ehh banyaknya hahahhahaha

Overdose makan banyak aduhaiii macam mana nak diet
tak per lah kita jadikan as cheat day boleh gitukkkk
hahhahahaha

Aku sibuk nak amek gambar and video
lepas tu tolong bersih-bersihkan kepak ayam
angkat apa yang patut

Paling surrender ialah nak bersihkan angkat pingan
then nak bersihkan arang huwaaaa malasss bebehhhh
tapi tu lah makan sedap nak bersihkan malas
itu ler aku wink wink

Ingat nak selfie kekonon bakar sekali malas arrr
tak rajin nak selfie dengan arang :p

Dah lama tak buat bila sekali buat lari dari perancangan
memula sikit then banyak
lepas tu perut tersangat lah full hahhahahha

Next time macam dah malas lah nak buat lagik :p
ngeh ngeh ngehhhhhhh

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!