♥ Edisi Scary: Kena Kacau Bulan Puasa Part 1 ♥


Orang kata bulan ramadhan syaitan hantu semua kena ikat
tapi bulan ramadhan tahun nie kena kacau jugak
haiyaaaa 

Masa tu baru seminggu puasa
kebetulan hari ahad so mari kita jalan-jalan ke bazar karat
carik tudung untuk pakai raya dengan sis kahwin

Jalan sana tengok sana sini sampai lah kol 12 tengah malam
dalam kereta on the way balik si Ayyash sedap tidur
sampai jek rumah segar bugar dak kenit bangun

Sambil menunggu Ayyash tidur dah tukar baju semua
tik tok tik tok tengok youtube bagai
Ayyash cakap nak minum milk 
semua dah tidur tinggal aku and Ayyash belom tidur
pergi lah dapur dengan tak de perasaan hahahha

Habis susu Ayyash nak makan hotdog plak
okey pergi gorengkan 
dah settle makan siap basuh pinggan lagik
yang lagik best Ayyash siap muntah lagikkk

Settle bersihkan segala bagai
then Ayyash pon sleep masa tu dah kol 2 pagi

Ayyash dah sleep aku pon golek-golek
sementara nak tunggu mata lelap
pap bunyi lonceng di tengah malam aiseyman
aku dengarkan sampai mana hilang

Bila hilang terus aku tidur
esoknya aku cerita dengan mum
bulan puasa pon nak mengacau jugak haishhhhh

Ingatkan tu last kena kacau sekali tidakkkkkkk
tunggu next episode ye.... 

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!