♥ Edisi Scary: Kena Kacau Bulan Puasa Part 3 ♥


Okey sambungan untuk part 3 pulak ye
amek masa jugak baru aku story kan huhuhu
tak de masa nak type busy giler :p

Masih lagik dalam bulan ramadhan rasanya minggu ke 3
or minggu ke 2 gituk aku dah lupa sebenarnya :p

Ramai-ramai lepak kat bilik aku
so aku amek port tepi katil macam selalu lah
kira port favorite lah if atas katil full hahahhaa

Aku dengan phone app intagram as usual lah
sekali rezeki ko malam tu aku nampak
"benda" tu masuk ke bilik yang bertentangan
dengan bilik aku glurrrpppp terdiam seketika

Pompuan baju putih macam terbang versi slow
kecik rambut plak panjang pendek tapi tak panjang sangat lah
macam paras bahu gitukkk
rambut plak jenis macam kasar and kusut masai gitukkk

Boleh tak aku nak syak pontianak...????
tapi aku tak de bukti yang kuat untuk menuduh
aku kan penakut so terus tutup pintu bilik tu
and pintu bilik aku

Giler ko bulan-bulan pose pon nak mengacau jugak
tak de sivic punya hantu :p

Last another one part gangguan di bulan ramadhan
so kena tunggu......

Bye(>‿♥)

2 Serius Talk:

ieyra h. said...

Scarynya!!! ;O Bulan Ramadhan hari tu alhamdulliah tak kena apa2, tapi bila habis je ramadhan, mula lah benda tak best kekadang kacau. Huhu

Amoi Farah said...

ieyra h: kalau tak bertuan memang kena ikat masalahnya benda yang bertuan nie lah yang ganggu....

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!