♥ Ms Cushion ♥

 

Bulan nie etude house buat promo buy 1 free 1
so aku nak beli lah si precious mineral any cushion
ingat nak beli color pink sekali tu old packaging
and nie kira lagik bagus lah aduhaiii frust aku
ingat nak pink tapi tak de yang ada white jekkk 

Lepas tu SA kata nie lagik bagus dari yang pink tu
coz nie ada moist lah hurmmmm 
dah rasmikan pakai bestttt hahahhahaha

Color honey beige same macam dulu
so dapat lah few free gift

Dulu baru RM109.00 tapi sekarang after GST dah RM133
aduhaiiii macam nak nangis rasa beli makeup 

Sebab tu ada beberapa part aku suka beli time buy 1 free 1
kat situ aku dah dapat untung hahahhaha

Bila habis boleh buat DIY campur apa yang aku suka
by the way nie aku tak sure foundation or bb cream
bau pon wangi sukerrr 

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!