♥ Thank You Abam Polis ♥


Last week hari khamis kalau tak silap entah lupa
pagi-pagi pergi tesco carik kepala gas hahahha
sementara Ayyash pergi school 

Dah settle beli balik ler
selalunya aku akan pakai seatbelt entah macam mana
aku boleh tak pakai and sis also tak pakai wooo besttt
sekali depan traffic light tadaaaa road block

Bila kena tahan dalam hati kata
matilah kena saman kena marah dengan daddy
kaki nie dah tak rasa nak pijak bumi
lepas tu jantung non stop dup dap dup dap
rasa macam nak nangis pon ada huhuhu

Tak pernah weyy kena tahan selama ada lesen
dari P habis sampai dah renew yang baru hahahha
over kan abis apa boleh buat hikhikhik

Padahnya bila dah start main facebook twitter
and instagram hah amek ko rasakan...!!!!

Abam polis mintak lesen and ic
mujur sis bawak coz dia yang drive kan
aku as usual nak frame kan jek lesen hahhahahaha
then abam polis cakap nie kalau JPJ duduk sebelah
awak confirm tak dapat lesen kitaorang diam jek

Alhamdulilah abam polis lepaskan
siap pesan jangan lupa pakai seatbelt
dalam hati lega giler-giler ko
then aku cakap i love u abam polis lepaskan kitaorang
ehh abam polis tak dengar pon coz bila dah jalan
baru aku cakap yang dengar cuma sis jek hahhahahhaa

Dalam hati takut wooo kena marah dengan daddy
dah lah bajet kureng then kena saman lah pulakkkk
aduhaiiii nak nangis weyyyy

Balik rumah still ada rasa takut and berdebar lagik
hahhahaha over sungguh aku...!!!!!

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!