♥ Fun Land ♥

 

Tadi siang merayap bebudak nak main kat MeeraLand Tesco
Umairah buat appointment dari semalam
kebetulan minggu nie Ayyash tak balik rumah mak dia so on jek lah

Masuk pukul 12 tengah hari keluar pukul 5 lebih petang
dasyat betol bebudak nie lah kalau dah main tak ingat kiri kanan
aku, kak mai & sis kerja dok kunyah-kunyah jek
satu satu asyik masuk mulut sementara nak menunggu

Kesudahannya panggil balik 
bila perut dah lapar baru stop main ajak makan
and kitaorang makan lagik

Satu hari jugak lah mereka bermain bersama
nasib baik tak boleh join if boleh join nak main yang slide
coz nampak macam menarik jek huhuhuhu

Jagung cup sis suruh sumbat dalam pinggan
senang nak makan tak payah nak korek dalam cup
makan bertiga sementara menunggu bebudak habis main
walhal before tu sumbat maggie ayam cup :p

Macam mana nak kurus...????
asyik makan makan and makan jekkk

Nasib baik before keluar aku belom sumbat apa-apa makan
kalau tak hahahhaa macam mana nak sumbat lagik

Bebudak confirm balik jek terbongkang kepenatan
kita yang menunggu nie perut mengah asyik makan
aku plak wee wee rasa tak sedap maybe kurang minum air mineral
nie lah hasil kalau asyik bantai air manis jek

Bestnya kalau dapat tidur awal malam nie :p 

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!