♥ Ohh Hotlink Ku ♥

 

Kesian simcard hotlink aku tak de tempat untuk activekan beliau
yess aku still active kan no nie if nak line termination 
aku just buat sos top up jek
ala potong credit yang sedia ada jek :p

Memandangkan phone pak tam still tak dapat lagik
still dalam sepital so pak tam use lah phone aku
si samseng y yang beli dulu tu 

Terpaksa lah aku letak beliau di tempat lain

 

Aku lekatkan kat sini dulu until aku jumpa phone yang sesuai untuk
sumbat beliau lol
memandangkan nano sim card so kena carik yang betol-betol
kang kalau silap tak boleh keluar lah plak

Tak kisah lah phone black n white pon aku sapu
as long as no tu active untuk aku alert bila tarikh line termination
aku sayang giler no nie :p

Lagi pon celcom tu bukannya auto roaming so
need use prepaid senang
macam aritu pergi singapore nak call mum pon senang
huhuhuhu

No nie pon ada 233 so agak sayang untuk aku buang
well nie pon ada free basic tenet so boleh la

Kawan-kawan sekolah aku cuma taw no nie kecuali fad lah
coz fad aku kasi no celcom aku.... 
Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!