♥ Camera360 ♥


Camera360 yang boleh menjadikan kulit anda flawless berseri seri
bercahaya membuatkan orang terpesona melihat gambar anda :p
baru ku tahu apps ini yang boleh dapatkan bibir color orange ciss
dah lama ku cari aku baca kesah pasal apps nie kat forum sungguh
tak ku sangka muka ku yang berjerawat pap pup pap nie boleh
bersih bila gunakan teknik camera360 terima kasih camera360
tak perlu saya keluarkan duit untuk beli skin care hahahhahaa
poyo betol la tapi best oo so lepas nie penuh la gambar muka
ku flawless kat dalam instagram cehhhhwaaahhhhh
nasib baik kat si note nie ada kalau tak de perghhh frust dah tak
boleh nak melaram jadi cun habis walau tak cun pon :p
tapi kan lagi best kalau without use camera360 kulit flawless
hah tu yang best tu so tak de la mulut mulut akan mengata cehh
kat gambar cikit punya flawless cun habis bila depan mata perghh
buruk betol la ini adalah ayat standard mulut mulut yang kepoh
tapi kalau bisnes skin care and ubat ubat or cream kecantikan tu
jangan ler menipu use apps nie kesian kat orang yang terdesak nak
cantik and impikan kulit flawless kang tak pepasal bunuh diri orang
tu bila tengok hasilnya non hado selepas guna berbakul bakul botol
ehh ada ke ayat berbakul bakul botol...??? cikgu cikgu ku plss
check ayat ku ini cewaahhh over sungguh....!!!!
tapi betol la mana ada girl yang menutup mata bab kecantikan
kalau boleh semua nak jadi cantik tak kira la berapa usia anda
tapi aku rasa apps nie bagus untuk syok sendiri yahooo lepas nie
boleh ler gambar gambar gedik ku jadi flawless kat instagram
tapi jangan gunakan apps nie untuk mengurat lelaki plak uikkss
kang ada jejaka jejaka tersebut mengamuk hahhaha walau
aku tahu mesti mereka akan berkata cehh tertipu aku ingatkan
betol betol cun sekali perghhh mengerikan betol... betol tak??
aku akan gunakan apps nie untuk kepentingan aku cehhhh ayat
kepentingan untuk syok sendiri and gedik lor coz aku punya insta
not yours so suka hati aku la mau letak apa wekkk sekali sekala
feeling flawless syok gak :p
dunia dunia dunia semuanya boleh diedit gemok kasi kurus
by the way yang gemok kasi kurus tu lah yang paling best ooo
aku yakin kazen kazen aku pasti suka termasuk ler aku coz
kerja kitaorg bila jumpa asyik bebel pasal GEMOK....!!
beb jangan hina hina kami orang orang GEMOK walau pon
kami GEMOK kami tak ada menyusahkan anda ye....
fuhhh teremo plak habis makan dalam oo bila baca orang hina
orang GEMOK nie....
so apa jek lagi apps yang boleh kasi kulit muka flawless nie
download nie :p boleh merempit post gambar kat instagram
nie boleh buat instagram gedik gedik nie post gambar flawless
cun cun habis boleh mengurat Fahrin Ahmad nie :p
baru jek tadi ayat kata jangan gunakan untuk gurat lelaki tapi
aku nak buat gak cehhh tak pe saja nak try test market cehhh
test market over sungguh.... okey ler mau create email and
nak buat instagram gedik gedik untung untung dapat jadi 
isteri Fahrin Ahmad hohohohoohhooo

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!