♥ Sekadar Luahan ♥

 
 Source: Uncle Google

Hari ini aku nak buat sesi luahan perasaan.....
perasaan yang dah lama aku bendung kalau aku simpan simpan
lagi pasti akan menjadi lebih parah...
maaf andai coretan ini akan menjadi kelukaan di hati pihak lain
tapi sampai bila harus aku menjaga hati orang sedangkan hati ini
tak pernah terjaga malah selalu di lukakan malah di hiris hiris
hingga menusuk ke jantung....
bukan niat aku untuk terus menerus melupakannya berpaling pada
yang lain no aku tak berniat langsung malah aku tak mampu untuk
menyekat perasaan ku ingin bertukar yang lain maaf kan aku...
andai setakat ini saja jodoh kita tak mengapa ada pihak lain yang
akan bersama dengan mu lagi maafkan diri ini wahai














kesemua prepaid prepaid ku... :p
Digi adalah permulaan aku gunakan now nampaknya terpaksa
back semula pada Digi okey nie kronologi kisah prepaid aku
if korang bosan tak payah la baca aku tak boleh nak paksa kan
lagi pon aku saja nak abadikan dalam blog ku untuk ingatan
di masa akan datang al maklum aku nie kan ada penyakit
senang lupa perkara yang berlaku dalam hidup aku before lupa
baik cepat cepat coretkan supaya tak lupa :p
2004 aku use Digi tak sampai setahun aku change coz abg han
suruh nak tahu kenapa...??? sebab kak sheila tahu number tu
so terpaksa tukar walau sayang akan number belakang "90"
then use number digi jugak sampai ler 2005 or 2006 gituk
kali nie number digi tu hilang dengan handphone sekali coz
rumah kena pecah masuk halabau punya manusia kau rembat
phone aku tahu tak betapa berharganya phone tu kat aku
coz aku msg skandal skandal aku cehhh pandai plak aku ekk
berskandal no lah memain jek :p
so kebetulan pergi Angsana cari lah number baru abis number
hilang dengan phone sekali kena sakau sedih betol lah :(
so change use lah sampai 2007 itu pon aku tukar pasal
abg Iz kenalan alam maya aku mintak aku tukar maxis
katanya nak call murah paling penting sms murah la tapi
dia not skandal aku just friend friend jek skandal aku lain
hohoho vegong betol la ekk time tu sengal pon iya jugak tapi
aku cakap dengan fad pasal nak sms dia murah hehehhee
nampak tak permainan bodoh aku kat situ :p
fad tukar maxis dulu sedangkan aku time tu masih stuck dengan
digi so lama jugak maxis aku tu dari 2007 hingga la 2009 itu
pon tukar pasal ada mamat indonesia masa aku pergi umrah kira
dia yang guide semua bersms aku panggil sayang sayang walaweyy
abang abang aku terutama abg han suruh aku tukar number perhh
dalam bebanyak sejarah bertukar tukar sim card hanya sim card
tu lah yang aku patahkan sim then aku lekatkan kat buku scrap 
if ada lagi aku snap if tak ada biar lah karang kalau ada aku
show off sim yang dah jahanam aku kerjakan hohohohoho
so 2010 use maxis jugak sampai ler 2011 bertukar number
masih maxis lagik tukar pasal alasan dah bosan use number tu
then 2011 sampai ler 2012 use maxis lagik masa tu dah kerja
top up rm100 4 kali kalau tak silap and lepas aku update ios iphone
terus ada problem kekadang orang tak boleh call aku and aku pon
tak boleh call luar asyik restore restore and restore sampai frust
habis ler sekali bila search ada yang mengajar bukak and tutup
cellular data walaweyy tu sekali bukak mau rm10 telan dalam
few second jek so dalam masa yang sama reload akan dikenakan
cukai perghhh tension habis aku so mula la searching line celcom
then january 2012 aku beli iphone 4s time tu babam pon buat
line celcom dia ajak aku then aku tak nak pasal belom kerja lagi
tapi lelama aku nak mencuba mujur mum kasi so use ler line
time tu asal merayap jek mesti check in kat fesbok hahha over
suka amek gambar terus upload lelagi gambar makan tapi
disebabkan peristiwa hampeh & menghiris hiris hati aku 
terpaksa keluarkan RM500 untuk tutup line celcom ku itu uwaa
dah la number birthday aku frust sesangat la senang cerita tapi
i need internet so use line digi aduhaiii digi nie line leceh la mahal
sangat and nak use pon risau tak macam line celcom coz celcom
include with internet but digi tak asing asing so bila dah lelama
aku tutup digi tu mujur digi tu tak contract dalam masa yang sama
aku beli prepaid maxis yang sekarang nie aku tengah use hohoho
so maxis nie few month jek now aku dah nak close nak use digi
balik tapikan dalam masa yang sama aku yakin lepas semua dah
okey aku akan kembali menutup digi aku untuk kembali semula
dengan line celcom hahahhaha tengok ler nanti pasti punya aku buat
macam gituk tunggu & watch ye...
actually aku nie mudah bosan use something tu lelama before beli
easy prepaid and decide nak guna otak aku dah berfikir nak tukar
number maxis nie rasa macam bosan jek nak use lagik so bila dah
ada peluang apa lagik cuma line celcom tu jek aku sayang tapikan
kerana hal hal terpaksa nie la yang membuatkan aku dah malas
nak sayang guna sesuatu number karang if terjadi something aku
kena let go number tu iskk lagik aku frust....!!!!
maybe lepas dah ada commitment penting and tak boleh bertukar
tu yang membuatkan aku tak bertukar tukar now if tukar pon just
bagi taw family& friend jek lagi plak friend aku sikit jek tak
banyak so tak payah nak berpening pening...
begitu jugak dengan handphone aku mudah jemu if guna satu tu
jek mesti tangan asyik bergatal nak tukar kalau ada extra duit
lagik la asyik beli handphone baru jek kerja hehehehhee.....
sekian itu saja luahan perasaan ku pada blog kesayangan aku

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!