♥ Luas Pemandangan ♥

 

Luas pemandangan sungguh indah mengasyikkan :)
agak-agak kalau aku kata aku pergi jungle tracking ada yang percaya 
tak ek?? dengan perjalanan jauh then naik sampan untuk menuju ke 
tempat lagi satu sungai yang sangat besar sangat luas ada siapa yang 
percaya tak ekk...?? :p dalam sungai tu ada buaya beb perghhh kalau 
tengah perjalanan tu suddenly dia tonjol kan mata dia perghhh nak lari 
macam mana ekk...???
tak terbayang di fikiran fuhh fuhhh Alhamdulilah selamat pergi selamat balik
kekekkeke tapi panas terik makk aiii tak dapat nak menahan boleh hitam
sekejap dah ler lupa nak pakai sunblock T_T
laluan di titi kecik kalau salah imbang badan gedebukk jatuh dalam sungai
jalan di jambatan menuju ke satu lagi tempat....


paling banyak-banyak aku suka tengok awan coz awan-awan cantik sangattt
ada berbagai-bagai corak berbagai bagai bentuk kekadang nampak bentuk
animal bila tengok rasa macam tenang indah & damai saja ^_^


p/s: Aku dalam proses pindah rumah makin nak pindah makin teruk kena 
kacau nanti lah ehh aku story tengah amek mood...

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!