♥ Sehangat Asmara ♥


Siapa layan sehangat asmara sila angkat handphone anda :p
aku layan beb cerita nie walau novel dia aku agak kureng cikit suka aku 
tengok cerita nie tapi selalu termiss so terpaksa tengok kat ceritamaster 
hari-hari pagi pagi aku tengok sehangat asmara waktu breakfast hahaha 
sebelah ipad sebelah milo syokk ooo aku suka eye contact adi putra 
perghh boleh bikin jantung aku jatuh oo lelagi cara pandangan dia 
memerhatikan si kay tu makk aiii terus aku jangan ler bakal suami ku
seperti itu boleh bikin seram sejuk and aku rasa aku lebih prefer si
adi putra berbanding aaron aziz coz dari dulu aku suka tengok adi putra
acting besttt muka dia memang melayu klasik gituk so boleh melting jap
aku miss part kay dah start decide nak nikah dengan zainal hah tu aku
skip so semalm tengok balik no more part imbasan lagik hoyeee
banyak episod aku nak kena kejar balik nie ye lah selalu kerja aku kol
10 jek mesti konker tv tu cerita aku.
kalau part jahat jangan harap aku akan tengok so aku akan terus skip
horeyyyy so tak ada la aku emo giler giler dah ler aku nie kuat emo
cuma tak bestnya lagu tema sehangat asmara nie jek lagu lama yang
di adjust untuk di perbaharukan kan best kalau cipta lagu baru so
banyak la lagu lagu baru yang best best ini tidak alahaii frustt weyyy
cuma kali nie sehangat asmara cuma monday to wednesday tak macam
adam hawa yang monday until thursday haishhhh haiiisshhhhhh
and now ramai yang dah melting dengan adi putra muahahaha
seyes beb aku suka tengok dia kat suria di cordoba pon sama tapi
cerita tu dua dua hero favorite aku tu :p
ohhh adi putra bikin aku cair dengan pandangan & renungan mata
lelagi kalau senyum macam sinis gituk haishhhhh...
tapikan kalau adi putra buat gitu aku suka tapi jangan ler bakal
suami ku seperti itu haishh takut beb takut jangan di tanya takut
kenapa apa yang takutnya coz aku pon tak tahu tapi cukup la
aku kata yang aku takut sangat sangat...
tapikan kena ekk rita dengan adi putra tak ada la nampak cam
kekok or what semuanya macam in realiti iskk kalau realiti
ada ke ekk sama terjadi seperti dalam cerita sehangat asmara nie
kalau ada macam mana la mereka handle ekkk....
orait aku mau marathon episod episod yang tertinggal sapa nak
join jom la....ohhhh Adi Putra......  

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!