♥ I'm Back ♥



Halooo halooo halooo blog i'm back *poyo giler*
mujur just sehari jek no internet then tomorrow petang pihak internet
datang sambung wayar wayar fuhhh lega i boleh sekodeng blog :p
sejak dua menjak nie busy beno nak online pon tarak ada masa mujur
nie ada senang sedikit so boleh la online *harap-harap lepas nie pon ada
time ler fuhh fuhh* 
barang semua dah siap pack tinggal sedikit makk aii penat siott
lepas nie kalau pindah lagik fuhhhh pitam sekejap :p
penat beb kerja kerja membaik pulih rumah cehh ayat meta sangat
but i'm happy bebas dari si syaitan iblis yang melekat kat rumah lama
tak habis habis mengacau hidup pon tak aman sengal la...
okey jomm enjoy hidup dengan gombira tanpa fikir masalah ^_^
aku tak sabo nak jumpa oven nak backing nak kumpul semua resepi
so every week boleh buat eii tak sabarnya aku nak cari resepi cake
yang sekeliling letak kitkat tu tapi tak tahu apa nama cake tu uwaaa
so sapa-sapa tahu kat mana boleh cari resepi tu tolong la beritahu ye

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!