♥ Personaliti ♥



Amboi! Kamu ini gadis/jejaka misteri rupanya Tak ramai orang yang 
dapat mendekati diri kamu kecuali orang yang benar-benar kamu percayai. 
Walaupun begitu, kamu tak pernah pentingkan diri sendiri dan agak mudah 
terpengaruh dengan perkara-perkara yang baru bagi kamu. 
Mood memainkan peranan penting mempengaruhi kehidupan kamu seharian. 
Jika kamu rasa gembira,sudah tentunya hari itu menjadi hari yang paling ceria 
bagi diri kamu dan begitu juga sebaliknya. 
Dalam menjalinkan percintaan, kamu lebih cenderung untuk memilih mereka 
yang punyai kedudukan dan agak stabil kewangan mereka.

Hohohohohohoohoho aku ingat lagi dulu aku ada seorang kawan
then dia tengok muka ku then dia buat tafsiran banyak yang benar
walau ramai yang akan kata woiii jangan percaya bulat bulat
sungguh aku tak percaya bulat bulat pon segi segi pon aku tak
percaya tapi aku just anggap ehh ada persamaan pulak isk isk
see...
Bab pemilihan hidup mesti la nak yang punya stabil kewangan
senang untuk masa depan karang kalau berdua cukup cukup
tak kisah la sangat coz suap mulut sendiri buatnya bertiga
berempat or berlima tak ke banyak mulut yang nak kena suap
psstt jangan memandai kata berenam bertujuh berlapan plak
ehh sapa yang nak kedudukan kewangan tidak stabil lagi
sekarang nie apa apa cikit semuanya duit....
then ada yang kata aku nie cerewet memilih pasangan so tak
kan aku nak tangkap muat jek tak payah pilih apa jumpa amek
cisss tidak sesekali aku buat demikian Insya Allah....
pasal hidup nie sekali di atas dunia kang di hidupkan balik
kat alam akhirat kelak so siapa yang nak kahwin berkali
semua kalau boleh nak sekali ajek sampai ler ke akhir hayat
betol tak..??? so wajib la pilih yang betol betol paling penting
bab agama susah okey kalau cari yang bab agama di pandang
sikit jek seolah olah tak amek berat mum pon turut berdoa
agar menantu dia nanti soleh hope menantu la bukannya
hantu Insya Allah sebab tu kena cari yang beragama yang ada
akal fikiran yang matang yang boleh bercampur dengan keluarga
ku nanti dan aku akan pastikan dia bukannya jadi hantu...!!!
so now Allah belom temukan aku dengan dia Insya Allah pasti
satu hari nanti Allah akan temukan biarlah tak perlu di tanya
tanya sebab aku cuma ada jawapan aku tunggu Allah berikan
dia kepada ku simple jek ayat tu kan kan kan kan
second yang terpenting ialah dia boleh memahami diri ku ..
aku yakin sukar nak cari lelaki yang boleh memahami diri ku
biar kan la semuanya Allah yang uruskan aku tak mahu fikir 
so lepas nie if sapa sapa tanya itu jek ehh jawapan aku
jangan tanya lebih lebih kang aku ketuk jadi katek....

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!