♥ Easy Prepaid ♥

 

Number maxis ku yang di beli setelah berpindah ke new location payah oo
nak habiskan credit sehingga RM0.00 fuhh mujur habis so aku pulangkan
balik RM0.00 dah amek balik maxis aku dah tak nak number nie lagik :p
tapi aku akan kekalkan number birthday ku fuhhh demi untuk BFF ku
kang merana plak dia nak reply banyak kali kalau aku fully guna digi
ye lah maxis to digi perghhh bukan banyak kena bayar giler ahhhh
mahal siot tak apa la BFF demi kamu aku kekalkan number maxis ku itu
so number nie bye bye dah tak mo gunakan lagik :p
actually kat sini number cun cun tapi yang sakitnya hati banyak recycle
kang ada la number entah apa-apa naik berbagai bagai bahasa pening
nak melayan terutama maxis birthday setiap kali aku top up hah naik la
entah apa-apa number tapi aku bo layan jek buat tak entah abis dah
number yang aku tak kenal nak buat apa layan betol tak...???? 
so bye bye maxis terima kasih sebab dah berjaya kat aku :p


amboii tamaknya sekali beli 3 ketul prepaid :p
maxis kan call mahal giler so aku terfikir ehh kan digi easy prepaid boleh
buat call 24 hours call and sms free ala nie kan yang couple couple suka
guna boleh 24 hours dengar suara cehh time berchenta memang ler gitu
cer nanti dah kahwin gasak kau ler labu :p
dulu aku pernah beli digi untuk use bb ala beli number pakai birthday
entah apa dalam pemikiran otak pon aku tak tahu lah :p
then bila bibik baru sampai aku cakap dengan mum use that number
untuk call anak dia tau jek lah digi bila dah call indonesia mula la send
sms berita dari indonesia gossip dari indonesia walaweyyy sakit jek hati
bila dah lama kelamaan aku serahkan number tu kat bibik dah settle hati
pon tak sakit asyik dapat sms new dari indonesia huh *nada marah*
so apa lagik beli la digi nie boleh call free 24 hours tapi now dah change
2000 minutes per month walaweyy frustt seyyy apa salahnya kasi jek la
free kang nanti ramai berduyun duyun orang akan pakai grrrr
actually one for me and another 2 for my loving parent so boleh la
kitaorang calling calling free gituk 24 hours lagik best dengar suara
parent dari kekasih terchenta kang bertambah tambah dosa :p
so harap harap kekal lah walau aku tahu jangan harap ler number aku
akan kekal :p
so cepat cepat kumpul credit RM3 bebanyak buat spare kang senang
ehh number ni beli murah beb RM9.90 harga asal RM16.90 perghhh jimat
dah aku dengan berserta top up RM6 hahahahhahaha aku rasa lepas nie
credit aku bergunung banyak ler :p
adeyyy cuma satu jek aku harap digi nie time time perayaan jangan ler
bikin pasal tak ley top up tak ley send sms sebab dulu aku peminat tegar
digi so bila time perayaan aku ler orang pertama yang nak melalak nak
sms BFF pon tak boleh :( masa tu BFF pon sama sama pakai digi then
dia dulu tukar maxis so lelama aku pon tukar maxis hahahha jarang beb
aku use prepaid celcom aku more kepada maxis & digi motip nya entah
tak tahu tapi itu ler harap harap kekal ler :p
psst aku terbeli number birthday sis miahahahha frust sekejap bila tengok
tapi tak mengapa la i tak kesah pon hohohohoho :p

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!