♥ Kerja Bodoh ♥


Aritu aku buat something kerja bodoh...!!!
aku create satu blog *aku memang tak akan kasi dia url blog nie* untuk
tunjukkan pada si syaitan bahawa kami gembira kami bahagia tujuan
aku untuk tunjuk pada mereka yang kami pon boleh hidup tanpa mereka
tapi kesudahannya aku sendiri pon mati akal apa harus aku buat apa
harus aku lakukan sebab dia kepoh kat pesbok aku so aku link kan
url blog tu kesudahannya aku yang mati akal tak tahu nak buat ayat
apa untuk kasi tahu yang aku nie bahagia kerja bodoh kan...???
entah la bila semuanya nak berakhir pon aku tak tahu kebencian aku
pada si syaitan tu makin meluap-luap walau mum selalu kata tak apa
Allah ada biar Allah yang balas tapi entah lah now aku dah deactive
kan balik blog tu bila buat entry nie aku rasa macam nak on kan balik
then buat segala jenis ayat yang menyakitkan hati dia amacam...???
so dari sekarang kerja aku kumpul segala apa yang boleh hurmm
biar lah aku serahkan segala-galanya pada Allah tapi balas dendam
tetap balas dendam aku tak akan lepaskan si syaitan tu...!!!
idea idea idea plss come :)

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!