♥ Kitkat & M&M Cake ♥


Pencarian semalam berhasil hehehhe akhirnya aku jumpa jugak and aku
dah google resepi jumpa simple and senang rupanya just bake cake
buat cream untuk lekatkan kitkat & M&M if tak suka cake chocolate
boleh buat cake lain dalam pale otak aku nie fikir nak change chocolate
cake ke red velvet so tak de la muak sangat chocolate so ada la rasa lain
lain perghhh berhangan tak berhengat :p
so bila di kaji kaji aku rasa simple dimple jek so nanti bila dah ada bahan
bahan boleh la aku mencuba untuk membuatnya tapi maybe tidak ler
seperfect macam gambar nie maybe a bit comot comot kot ye lor kata
first time buat so untuk sekali buat perfect tak mungkin la kan :p
aku tengah berhangan hangan nak jadi perfect baker so kerja aku asyik
backing jek macam macam jenis cake aku boleh buat perrrrr berhangan
tak berhagak kokokoko aku rasa aku lebih suka buat cake daripada
memasak hohoho and aku dalam cita cita nak buat cream puff aku
dah jumpa resepi tu so nak try buat jek lepas tu aku dah jumpa resepi
apam kaya tapi entah bila nak buat pon aku tak tahu masih menunggu
oven yang belom sampai sampai lagik sob sob sob tapi kan first yang
akan aku buat lepas dapat oven ialah nak buat cake marble yang dah
2 kali aku try hehehehehe tunggu la nanti nak balas dendam backing
aritu ingat raya haji nak buat tapi nak mencari tak jumpa satu persatu
barang nak backing tak apa kentalkan diri tunggu bila semuanya dah
ada aku akan start backing weee kalau boleh every week nak buat tapi
cam melampau pulak kang siapa nak menghabiskan aku ingatkan 
aku nak nak lepaskan stress or geram or what dengan backing lah ada
gak faedah boleh makan kenyang kenyang hohohohohohoho now
nak search and search cari resepi tapi nak mendesign tu yang tak reti
so biarkan saja la kosong tapi janji sedap hah simple and tak menarik
tapi rasanya sangat sedap weeee tak sabar tak sabar bila la ekkk
nak mencuba semuanya tapi bila bakar satu per satu memang
mencabar leceh giler okey malas nak menunggu jek so bab cake lapis
ku tak akan mencuba sebab ianya senang makan tapi susah buat :p
eii tak sabarnya nak mencuba menghasilkan sesuatu.... maybe
lepas nie aku pandai buat deko kot :p
 
Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!