♥ Berinai ♥

 

Salam semalam melepaskan gian dengan pergi bikin inai or henna
cantik tak design simple right nak taw tak harganya berapa..??
satu tangan RM5 corak design tak boleh pilih grr
tapi okey lah cantik pon cantik tak ada lah RM5 tapi simple
macam tak berpatutan

Semalam malam buat kat pasar borong dah orang nak belanja apa
lagikk lepaskan lah gian dah lah kat tempat location yang dulu
pindah mahaiii design macam ranting ranting RM100++
giler ahhhh tengok RM5 tapi dapat design seperti ini 



Bila dah kering ianya mengecut....!!!
selalu dengar selepas kering akan tertanggal kan tapi ini tidak mengecut
giler slumber aku post keek pasal henna miahhahahha....
baru ingat nak pakai bawak tidur sekali hampehhh dah rasa tak selesa
terus cabut....

Kan kalau dah mengecut rasa sapa sapa pakai inai taw lah macam mana
so disebabkan tak selesa tak boleh nak pelok bantal aku pon apa lagik
cabut lah senang and aman :p

saja aku letak satu satu lepas cabut coz nak amek gambar hohohoho
flower flower tu.... :p



Disebabkan tak menahan aku pon kopek lah kan so nie lah hasil kopek
so hasil selepas kopek okey lah nice nice cantik pon cantik
nak lebih lebih bayo lebih :p

tapi cantik aku suka flower flower 2 ketol kiri and kanan just nice
tak berserabut tak hancur aku cukup risau kan flower tu
takut hancur jek al maklum aku kan ganas melasak tak adanya
macam pompuan ayu ayu gitukk lagik flower tu dekat tempat
yang selalu senang penyekk

so hasil bila bangun pagi seperti ini......:


 
taraaaaa amacam sila abaikan tangan aku yang tembam tembam yer
apa boleh buat spesis tembam kan selalu di hina hina
kesian spesis tembam bahagia walau kena hina... :(

yang tak bestnya bangun pagi habis pipi kena bekas bekas inai so
kelam kabut amek facial wash bersihkan bahagian yang terkena inai
mujur a bit bersih takut ooo tapak tangan pon kena jugak weeyyy

see betol tak aku kata yang aku nie ganas...????
sampaikan muka dengan tapak tangan turut terkena tempiass....
malam kan tidur bersilat miahahahhaa sebab tu terkena
muka terkena tapak tangan segala bagai perrrrrhhhhhh

Last aku pakai inai raya aritu hurmmm itu pon aku tak post
pasal malas hati terluka tercarik carik....
amacam cantik tak...????
sila abaikan tangan ku yang tembam bambam yer
tengok corak henna jek ye....!!!!  

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!