♥ Freshkon Hippie Chestnut ♥

 

Salam semua saja jek nak post pakai contact lens hippie chestnut
actually dah lama nak buat tapi malas :p
gambar nie tahun lepas masa tu aku use freshkon hippie chestnut
actually dulu aku ada post box then ada lah manusia yang kepoh
sangatt hairan betol aku kepoh sangattt Insaf la weyy...

Okey kalau perasan lah ehhh hippie chestnut nie tak ada ring so
keliling tu tak ada hitam and nampak brown...
didi siap cakap dengan aku yang contact lens aku nie nampak
macam print adeyyyyy

lepas print terus pakai ekkk kalau lah boleh buat begitu perghh
besttt tak payah pening nak fikir beli new contact lens :p

Actually dah lama aku beli tapi aku tak pakai pakai :p
beli masa buat spek 2010 kalau tak silap
then aku masa 2012 tahun lepas lah dok mencari contact lens
apa yang syok ekk pasal aku dah frust tahap hampehh dengan
freshlook :(

Selongkah contact lens so jumpa freshkon hippie chestnut yang
belom bukak belom use check expired okey can use so use lah
dah settle tak payah pening nak fikir nak cari lens color apa

Cantik pon cantik *ayat nak sedapkan hati :p*
cuma tak ada ring tu yang bikin nampak sangatt macam print
aduhaiiii so far bila pakai besttt lebih 8 jam pon okey
ingat lagik masa tu arwah nenek kat hospital pergi jenguk
buka pose kat hospital pakai lens hippie chestnut
pergi dalam kol 4 lebih balik plak kol 2 pagi
so bila use selesa walau pon lama....

Tapi untuk beli balik tak kot aku lebih prefer blooming pink
cantik pon cantik pink gitukk my favorite tapi itu lah
stok setahun kena ada 6 box pasal 1 box aku can use
2 bulan ...
kalau 2 box=RM100 kalau 6 box dah RM600 fengsannn
aku still ada 2 month blooming pink tak sure bila
nak pakai hehehehehhe......
kalau pakai maybe stok contact lens tahun depan
dah settle tapi lama lagik kot so pakai ajek lah apa
yang ada......

p/s: kening ku cacat semalam sakit kepala tampal lah koyop
sekali tak perasan terkena kat kening dah bila tanggal
habis tercabut bulu kening aduhaiiii dah cacat
 
Bye(>‿♥)

2 Serius Talk:

Unknown said...

eyhh canteknyerrrr...!!!

Amoi Farah said...

Nurhasnatul Nabila: Terima Kasih

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!