♥ Sample Untuk Mencuba ♥


Salam semua hari nie merayap pi jusci jap coz sis nak mencari kasut
kerja hohohoho so masa untuk merayap melihat apa boleh lihat
sesambil cuci cuci mata ker...

Entah kenapa hati ini nak sangatt beli intrend padahal before
this tak kesah pon sekali tadi jumpa al kesah rupanya suami ku
yang tak terjadi Fahrin Ahmad menjadi cover adeyyy
aku tak beli coz kat situ ada tulis isu lelaki aku pompuan so
abaikan ajek lah :p

Sementara nak balik tu jalan jalan dalam jusco sis nak beli sushi
okey lah aku nak pergi bahagian every month girl things
actually aku nak mencari contoh pantyliner libresse tengah dok
godeh godeh daddy call untuk amek kitaorang balik apa lagik
sis pon kelam kabut nak pergi bayar orang beratur panjang :p

Then orang tu tanya nak mencuba libresse ke aku nie dah nak
cepat then aku cakap iya tapi dah tak ada time
so dia cakap nak try tak dia beri sample so aku pon okey jugak
ye lah kan ada niat nak mencuba pantyliner libresse

Siap tanya nak panjang ke nak pendek aku pon pon pilih
pendek so semasa dia mencari cari pendek tu aku pon
fikir ehh kan aku nak try pantyliner kenapa aku cakap
nak try sample pad so dengan muka hampeh aku pon
tanya ada sample pantyliner tak sekali Alhamdulilah ada
shukerrr taw boleh try kalau best boleh beli cisss
padahal baru jek aku beli 2 box pantyliner kotex ultra v-care grrr

 
*cantik plak box libresse nie ada pokok*

Aku dapat sample yang ini nampak tak tick yang kecik cinonet tu
dapat pad yang slim dengan 2 jenis pantyliner slim dengan super slim
okey lah dapat try dari langsung tak dapat kan kan kan

Aku sedang mencuba nasibbb mintak trial set dari web libresse tapi
tak taw lah kan bila boleh dapat nanti if dapat aku update ehhhh
nie maybe yang baru punya kot pure fresh ada green tea
bukak bukak ada bau green tea ke...???
habis lah lepas nie aku tak boleh minum green tea sure bila nak
minum terbayang bau pantyliner wekkkkk *nak muntah plak*

Sorry lah entry nie more kepada girl things okey ke brand libresse nie??
aku tak pernah guna coz aku masih suka dengan pad yang aku use
sekarang nie ...
aku just nak taw how pantyliner libresse jek pasal susah nak cari yang
betol betol silap jumpa mesti makin stress......

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!