♥ Melepaskan Gian ♥

 
Hari ini jalan jalan cari makan kat Taman Rinting...
dari semalam mum nak makan tauhu kat situ disebabkan dah petang
kedai dah tutup so tengah hari pi sana makan 
 
Bau semernak cempedak goreng memang tak boleh nak control la mesti nak
makan punya so 5 ketul = RM2 memandangkan kami berlima so amek la
sorang satu tapi daddy tak nak aku setengah dengan sis :p
tapi hampeh rasa tawar giler mana lah nak cari cempedak goreng yang
power.. 

 

Okey yang ini sangattt mengecewakan nama jek kuih lopez tapi rasa macam
lontong lopez.....!!!
aku suka kuih lopez nie tak rasa pon macam pulut more rasa macam lontong
sangatt tak sedap macam nak menangis nak habiskan 

 

Ini namanya pulut panggang dulu aku tak suka makan tapi arwah nenek
suka sangat makan nie bila arwah nenek datang rumah mesti mum beli
so aku belajar makan dari arwah nenek ^_^
aku suka kalau inti dia yang pedas memang menusuk power selalunya
bulan pose mesti beli punya hikhikhik 
 

Hah nie la yang mum nak makan dari semalam petang ^_^
rojak tauhu tapi aku tak suka makan nie
kalau beli memang aku tak berusik pon teruk kan hikhikhik
tak pandai la nak makan semuanya sayur apa boleh buat aku cuma suka
sayur bayam sahaja :p  


Hah my favorite nasi goreng ayam sambal dari dulu kalau pergi aku pasti
akan order nie tapi hari nie semua semua semuanya sangatt mengecewakan
ayam bau hamis sepatutnya kuah tu tak manis tapi hari nie manis 
banyak sangatt la berubah tak macam dulu lagi hurmmm

Kalau dulu memang power sangattt sedap kali nie pergi dah jadi begini
mee rebus pon sama grrrr
dah tak de tempat makan power lagik lah....
semua yang aku rasa okey dah jadi seperti ini ada tu siap dah tutup lagik
frust frust tapi orang maintain ramai.....
 
Bye(>‿♥)

2 Serius Talk:

Unknown said...

terg0da dgn warna air tu, hiihi

Amoi Farah said...

Nurul Syawani: Kalau panas terik dapat air begini memang syok lelagi warna air tu :)

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!