♥ Path Social Network ♥

 

Salam semua hari nie okey sedikit berbanding semalam...semalam...semalam
itu pon batuk perit sangattt....
tahukah anda mengenai Path Social Network..??

Dulu aku pernah mencuba buat tapi aku abaikan account tu and semalam
aku buat lagi betapa tamaknya sampai ada 2 account :p *satu dah deleted*
yang bestnya path ini adalah bila nak tidur boleh put Go To Sleep
so nanti akan menunjukkan berapa lama kita sleep until kita wake up

Ianya sama kot macam facebook tapi facebook kan femes so ramai lah
path nie maybe still baru so orang pon maybe tak ramai kot
buat pon sekadar suka suka jek tak ada nak add orang pon 

Aku suka path sebab ianya sempoi ajek
macam macam aku boleh post without risau sebab tu aku malas nak add
orang so kat situ maybe macam macam benda boleh buat :p

macam macam benda aku boleh post cuma maybe tak post gambar
lah cukup lah instagram jek 
Ohh ya aku create account instagram khas untuk put all my picture
itu pon aku cuma add sedare mara jek and tak de add orang sangat

Lagipon mana mana ada beritahu boleh nak post gambar sendiri
terutama kalau syok sendiri tidak ada masalah 
jika tidak mahu berdosa private kan sahaja and tidak perlu add
kaum berlawanan untuk tarik perhatian mereka

So aku pon follow lah seperti itu hikhikhik
kadang kala orang nampak ianya more kepada sombong tapi
sebenarnya tidak....

Kalau ditanya best sangat ke path nie aku jawab besttt sangat
best sebab ia boleh record berapa lama aku tidur sehari
adakah cukup 8 jam adalah lebih adakah kurang tapi
aku yakin lebihhh

Tapi aku tetap suka syok sendiri berangan angan tak de lah
segan sangat kalau orang tahu betapa bergunung tingginya
harapan sengal aku tu :p

Try nak download kat iPad sekali nak kena ios 5 
aku tak pernah update ios teruk kan..??
malas nak berupdate biar ajek lah

Masa kat "New Location" dulu aku dah download siap
post picture bagai kat situ sekali katanya path tak ada
private orang boleh nampak kelam kabut aku deleted
risau giler kalau kalau "pemusnah" kehidupan aku tahu
sangatt bahaya confirm dia akan tahu location kami

But now no need to risau sangat sebabnya
aku dah buang semuanya so use pon nama more merepek
so sukar nak detect siapa sebenarnya diri ku ini
cewahhhhhh i'm invisible grrr
okey lah nak rest baru sihat dah nak berlasak lasak....

Bye(>‿♥)

2 Serius Talk:

Mysara Ab Rahman said...

wah..baru tau ada bnda ni..skrg ni mcm2 bnda wujud

Amoi Farah said...

Mysara Ab Rahman macam macam sekarang ada cuma tak terkejar aje

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!