♥ Projek Barbie Pink ♥



Kerja ini ku lakukan pada 28.06.2013 pada jam 9 lebih malam

Aku buat kerja mereng sedikit dari aritu aku nak use crazy lens
barbie pink sebab end of this year dah expired disebabkan takut nak
tangguh tangguh nanti terus expired so aku pon settlekan jugak hari nie

So gambar di atas adalah bahan bahan utama untuk proses projek
barbie pink....!!!
aku use bb cream maybeline, compact powder maybeline, 2 lips care
yang black tu eyeshadow and bahan utamanya adalah Crazy lens

Masa nak bukak tu untuk bottle pertama okey senang bukak
untuk bottle kedua tu ada sedikit kesilapan yang aku tarik tu terputus
so nak kena cungkil untuk bukak lagi aduhaii punya lah leceh

So cungkil cungkil and cungkil akhirnya berjaya jugak aku bukak
itu pon nasib baik jemari ku tak koyak masa cungkil
benda tu kan tajam so kalau silap memang akan terkoyak punya


Hah setelah setel mencungkil punya la leceh tapi berjaya jugak hehehehe
so ini lah bentuk and color tapi yang best ianya tak lembik
tak macam contact lens aku a bit soft

Yang ini Zero no power beli pon sebab ingat nak amek gambar macam dulu
tapi masa tak mengizinkan so hari nie baru lah settle
bukan untuk menarik minat ke haper ehh beli untuk suker suker

Itu pon aku just buat pose mentel mentel kat dalam bilik jek
harapkan cahaya yang tak berapa nak terang
lain lah kalau siang hari memang power tapi tak payah lah
itu pon semua bising aku pakai contact lens nie katanya macam hantu
hahahhaa nanti aku beli white plak ekkk :p

Daddy dok tanya contact lens apa yang aku pakai nie merepek jek
ohhh hohoohoo daddy tak suka if aku use contact lens yang pelik
pelik a bit weird tapi aku suka :p
mum pon suruh buka jangan pakai tak kena dengan muka aku
hohoho selama nie mum kan tengok aku use contact lens elok
so bila buat kerja menggila jadi begini la
sis plak bising jugak katanya merepek la so semuanya comment
negatif sebab itu aku kata aku will use sekali jek untuk puaskan
napsu ku hohohoho

 

Hasilnya taraa pink mata hitam ku kekekekeke
mana tak aku dapat comment negative sekali pandang mau sakit jantung
dua kali pandang harus pengsan terus...
aku yang tengok pon naik seram sejuk gak hikhikhik

Tapi aku puas coz aku dah use and nanti bila expired tak de la rasa menyesal
and ianya adalahhh sangatt tidak bersesuaian dengan aku
nampak sangattt muka ku berubah menjadi monster :p
si kenit asyik dok panggil aku asu monster ajek siap comment
tak suka aku use contact lens nie tapi bila aku dah bukak
laju je cakap dia hah kan bagus macam gini eiii comel.....

Snap gambar syok sendiri masuk instagram siap pinjam shawl
mum kekonon nak try lah pakai tudung macam aku tengok tutorial
so hasilnya rasa macam nape muka aku tak cun ekk macam tak
kena adeyyy frusttt la weyyyy

So after this akan ku simpan Barbie Pink Crazy Lens kat tempat
contact lens yang dah expired *pssstt hobi kumpul contact lens expired*
bersemadi lah ia bersama yang lain sebagai kenangan..... 
 
Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!