♥ Cepat-Cepat ♥

 

Hari itu berjalan jalan actually more beli barang keperluan rumah lah
so dari dulu kalau beli barang keperluan dapur aku mesti akan beli sekali
barang keperluan ku....

Tujuan utama aku use pantyliner ialah more kepada kebersihan
aku sihat and bebas daripada masalah keputihan 
lelagi kalau solat sangatt risau so bila use pantyliner aku dah tak risau
lagi tujuan lain beli ini ialah pasal Free Storage Box so senang
nak put all my Girl Things.....

Tahu tak sekarang anda boleh dapatkan sample pantyliner free
kalau aku tahu maybe tak payah beli kot :p ehh tapi kena beli jugak
coz i need storage box tu...

Dapat free ketiga tiga jenis Kotex Fresh Plus Liners
aku lebih prefer ultra v care tu jek hope lepas nie kotex buat lah
inner wrapper macam libresse colorfull cantik sangattt
kalau putih nie err tak cute lah :p

Okey first sila like page "Kotex Malaysia

 

Then pergi click sini untuk next step


 

Okey kat situ ada banyak sangat pilihan just pilih mana yang korang rasa
sesuai sama dengan diri korang so selepas dah pilih click ke
"Jom Lihat Keputusannya" untuk register nama untuk dapatkan sample

 

So register lah lepas dah register tu wait until the sample sampai 
tapi aku tak register pasal stock banyak sangat kot 
tapi aku rasa better sample yang sepatutnya aku dapat tu aku berikan 
kepada orang lain betol tak....???

Segan weyy nak buat entry pasal nie tapi fikir benda bagus untuk share
kenapa harus perlu segan grrr
sorry lah andai entry nie bikin segan sangattt tapi aku cuma fikir aku
nak share with my girl friend so sama sama boleh manfaatkannya ^_^
so aku tolak ketepi soal malu soal segan semua tu*muka terpaksa ditebalkan*

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!