♥ Celebrate Father Day ♥

 

Happy Father Day to my beloved daddy.... Sorry tak sempat nak buat video
seperti Mother Day coz anak mu ini sakit :(

Banyak benda masa father day aku tak buat....
tak pe nanti next father day boleh buat mudah mudahan...
dah lah sakit badan tak larat kepala pusing 

So father day kali ini kami celebrate kecil kecilan sahaja
kami buat ikan pari bakar hehehehe
no cake for father day selalunya aku yang kecoh nak buat ini nak buat itu
tapi disebabkan aku sakit so otak jammed...!!

Nak update blog pon aduhaiii 
so update lambat lah apa boleh buat kalau dah sakit memang payah lah
semua serba tak kena yang cuma tahu nak baring nak lelapkan mata je

 

Susun gambar terbalik tak ikut turutan hampeh betol lah
tapi tak apa lah janji ada gambar :p
petang buat lah pari bakar itu pon sepatutnya makan sama sama kan tapi tak
aku pergi makan dulu lepas siap masak aku terus makan
sebab dah lapar satu hal and aku perlu makan ubat sebab tu aku makan dulu

Tapi a bit terkilan lah aku tak sempat nak buat video father day kat keek
and tak sempat nak print semua kertas yang aku nak buat video tu
actually ayat sama just change from mum to dad tu jek

Lagi pon aku tak jumpa lagu yang sesuai untuk father day
and tak kan nak kasi flower tak jumpa benda lain untuk gantikan flower
tu pon faktor kedua la selain sakit...

Tapi kalau sayang benda benda tu semua ada jek cara and jalan nak
buat apa kan daya dah tak larat tak sangka plak boleh kena sakit
maybe kalau tak sakit aku dah buat semua tu kot mungkin lah

Tak apa lah yang penting aku sayang semua orang walau sometime
aku tak buat something yang special okey....

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!