♥ Berakhir Ramadhan 2014 ♥

 

Alhamdulilah berakhir sudah ramadhan untuk tahun 2014
moga kita semua akan di pertemukan lagi dengan ramadhan tahun hadapan
Amin Amin Amin

Syukur Alhamdulilah tahun nie puasa cuma berlubang 2 hari saja coz sakit
and dapat jugak menghabiskan puasa tahun nie
and pagi tadi sahur pon bangun seperti puasa pertama

Tahun nie aku beli 2 benda for hari raya
power bank dengan monopod ^_^
power bank tu as back up harga RM12 saja kat Mydin Taman Rinting
macam biasa pink for me manakala yellow for sis

Monopod aritu cakap tak akan beli kan tapi see last-last beli jugak hahaha
cuma beli batang monopod saja tak beli shutter segala bagai
dah survey punya survey paling murah RM20 paling mahal RM100
paling best aku dapat beli RM10 kat bazar pasar borong Pandan yeaayyy

Kalau tak pergi buat inai memang tak akan dapat lah Alhamdulilah
rezeki Allah so dapat lah beli seketol hehehehe
pergi buat inai kol 2 pagi tadi balik kol 5:30 pagi grrr
balik dari mydin sempat lah tengok tv3 cinta ramadhan

Pung pang pung pang kol 12 tengah malam mata dah tak boleh bukak
so tidur sekejap bila kena kejut kol 2 pagi memang mamai lah
ingat nak pergi sahur lupa pakai cermin mata hehehehhe
sepanjang jalan kat bazar aku mengantuk

Heran tengok bebudak kol 2 lebih pagi pon masih segar bugar
siap berjoget-joget aku plak gantuk sangat-sangat hehehehe
setiap kali nak tengok solat terawih live dari Mekah memang tak dapat
kol 1:26 pagi jek mata dah meronta ronta mintak tidur huhuhu

Pergi makan dulu siap order cheese chicken chop
aku malas nak snap gambar pasal mengantuk giler giler macam nak tidur
then dah settle makan baru lah pergi buat inai itu pon kena tunggu
giliran orang punya lah ramai naik fengsan rasanya

Kali nie buat inai siap dengan kuku sekali 
buat kat bazar pasar borong pandan just buat atas tangan dengan kuku
then tadi petang buat bawah tapak tangan kat johor jaya kedai yang sama
tahun nie aku meriah buat inai atas bawah nasib baik kaki tak buat sekali

Balik terus sahur sekali minum air banyak-banyak takut tonsil buat
perangai lagik sahur pon tak makan baru-baru jek rajin makan 
coco crunch dah last-last ramadhan memang malas nak makan
minum air jek banyak huhuhu

Tak sabar nak using monopod buat selfie *untuk tatapan sendiri*
malam nie nak kena charger power bank yang aku beli dulu
power bank yang baru beli semalam aku use as back up saja
so boleh lah selfie sampai lebammmmmmm.....  

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!