♥ Etude House KSL ♥

 

Sekali lagi pergi kat KSL entah kenapa rasa kat KSL lagik best daripada
city square hahahaha motipppp boleh main rasa-rasa...!!!
sebabnya kalau banyak tanya still jawab betol-betol bukannya main-main
and lagi satu reason dekat sikit dengan rumah ehh kat middle gitukk

Aku ingatkan ada buy 3 item got 30% siap dah kira-kira bajet sekali
buy 1 free 1 aduhaiiii entah kenapa tak suka plak :p
hahahhaa bukan apa barang yang aku nak tu tak de plak stress okey
aku nak cari eyeliner brush sekali tak ada yang ada cuma brush 2 in 1

Bajet nak capai tu tak cukup and brush tu pon tak memenuhi keinginan ku
feel leceh so cancel tapi aku tetap cari black eyeshadow
sejak dah rasa lain terus nak try lagik for hari raya :p

SA tu kata ramai use black eyeshadow untuk buat eyeliner dengan eyebrow
hohohohoho aku more ke eyeliner lah eyebrow tak pandai lol
padahal ingat nak beli drawing my brow sekali stock tidak ada habis
sabo jek lah 

Lagi plak SA tu paham brush yang aku nak tu macam mana and dia kata
no more stock maybe nak sama level yang professional punya kot
sama macam brush blusher aku tu tak pe lah tak de rezeki and tak kisah pon
coz dah dapat eyeshadow liner brush tidak ada dalam gambar lupa nak snap
from sasa dah amek gambar baru perasan nak amek balik malassss :p

Aku suka eyeshadow kat KSL banyak pilihan and bermacam-macam warna
kalau kat city square terhad and tak banyak pilihan stress kan
now menambah lagi 2 eyeshadow hehehehehe
black tu selain as eyeliner boleh dijadikan as smokey eyes
and aku menambah another one atee dah kata buy 1 free 1 huhuhuhu

Makin bertambah tambah lah stock eyeshadow
dari 4 now dah naik ke 6 ketol no more space daaa
nasib baik tak terbeli blusher sekali ahakkkk

Disebabkan ada trial kit untuk pearls aura apa lagik harus ler try
tapi aku tanya dulu dengan SA apa keistimewaannya
katanya nie lagik bagus untuk hilangkan bintik-bintik hitam kat muka
macam jerangat and bekas jerawat welll bekas jerawat aku banyak
sangat payah betol nak hilang naik stress aku

So aku try tanya compare dengan white moistfull mana lagik bagus
katanya yang pearls aura coz toner dengan first essence disatukan
wahhhh senang tak payah pakai toner then first essence sukaa senang
now aku try dulu trial tengok hasilnya macam mana if kebabomm then
i change using pearls aura ianya brightening essence dengan  
brightening essence lotion murah compare white moistfull

Sempat capai lip balm dont worry be happy it's fine dah lama ku idam
disebabkan ada promo RM10 aku beli tapi yang nie ada color
okey aku lagik suka buatnya datang malas nak pakai lip tint
just pakai tu jek tak pon can use bila di rumah :p
maybe ianya macam skin food lip care yang raspberry tu kot

Dapat free gift wonder pore toner okey lah aritu punya pon dapat gak
masa beli lipstick dapat 4 ketol but i dah bukak seketol 
tunggu lar hasilnya boleh ke small kan pore or makin besarkan
grr aku pakai makin banyak jek besar macam mana nie...!!!

So kali nie betol-betol stop beli makeup
too much and habiskan apa yang ada plus no more space untuk sumbat
nie pon aku dah pening nak letak kat mana lagik 2 ketol eyeshadow
masa beli tak ingat ekkk bila dah balik baru beringat
hahhahaha tak de nya masa beli ingat hoccay dalam kepala fikir macam
mana nak letak nanti

Kalau tak amek tu sayang plak mana ada yang lain price tu
yang ada pon semuanya yang ke atas grrrr...!!!
tak pe susun tolak mana yang boleh tolak and sumbat ajek :p

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!