♥ Selamat Hari Raya Aidilfitri 2014/1435 ♥



Seperti gambar aku nak ucapkan selamat hari raya aidilfitri buat semua
yang membaca blog aku dan jugak yang mengenali diri ku ini
maaf kalau apa yang aku post selama nie ada yang terasa or poyo or berlagak

Tahun nie seperti tahun-tahun yang sudah Insya Allah raya ke-2 nanti
baru lah masuk singapore beraya ^_^
so dah ada monopod boleh selfie lauk raya dengan kuih raya kan kan kan
hahahahha tengok lah pada tahap kerajinan ku macam mana nanti

Disebabkan every year raya pertama ada kat rumah so boleh lah
aku online hahahaa bukannya ada sapa-sapa pon yang datang
and aku pon tak pergi mana-mana cuma petang jek nanti
akan beraya ke rumah makcik (mak)

Selamat Hari Raya Aidilfitri buat semua umat islam di dunia
moga syawal tahun nie akan membawa kebahagian dan keberkatan
sehingga ke akhir hayat ^_^
walau dunia di landa kisah pahit kehilangan MH370 & MH17
so rasa sangat tahun nie tak semeriah macam tahun lepas

Kosong-kosong dari ku dan anda semua
berhati-hati di jalan raya ^_^

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!