♥ Vanilla Cupcake ♥

 

Taraaa akhirnya dapat jugak buat vanilla cupcake ^_^
masa jumpa resepi nie banyak bahan tak de so kena tunggu bahan ada
baru boleh buat yeeaaayyyy

Sebenarnya ada cerita kelakar and sengal masa bikin cupcake nie
bayangkan punya lar semangat letak nie letak tu tanpa baca arahan
aku ingatkan put tepung, gula, serbuk penaik sekali gus rupanya salah daa

Butter kena mix dengan gula then diikuti telur disebabkan dah tercampur
tepung gula serbuk penaik so just mix butter dengan telur and essen vanilla
mujur menjadi kalau tak menjadi haishhh menangis ler jawabnya

Bab rasa tidak dapat ku pastikan kerja ku puasa
so tunggu lepas buka baru tahu rasanya macam mana tapi bila pegang best
lembut jekkk sangat menggodasssss haishhh vanilla cupcake telah goda daku
bertahan lah sabar lah sekejap lagik akan berbuka puasa :p

Dalam resepi letak jem strawberry tapi aku put nutella yummm yummm
tu pon masa bebaru buat disebabkan tebal and kertas lembik so jadi lah
sesi volcano :p terkeluar dengan jayanya hahahhaha sebab tu letak 2 lapis
tak de lah akan melimpah terkeluar

Next time nak cuba lagik letak flavor lain-lain
dalam kepala otak nak letak pandan mesti power kan...!!!
arghhhh bestnya dapat jugak buat.....

So resepinya click sini aku tak copy takut tuan empunya marah plak so
aku kasi link tuan empunya resepi so selamat mencuba......
tak sabar seyyy nak rasa arghhhhhhh sabar sabar fuhhhhh

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!