♥ Makeup Raya ♥

 

Tahun nie sekali lagik aku beli makeup dari baju raya
sanggup ko tak beli baju raya asalkan beli makeup
Insya Allah tahun nie last jek buat perangai macam ginik
Alhamdulilah semua yang ku impikan dah pon complete

Memula ingat nak tunggu buy 1 free 1
tapi macam tak boleh nak control plak tu yang beli
3 item got 30% siap dapat trial collagen sleeping pack
2 mask sheet green tea dengan pomegranate
1 bottle real art untuk bersihkan makeup
and bag shinee walau pon aku tak fanantic shinee

Kali nie aku beli compact powder, loose powder and brush
for blusher macam sayang nak using puff takut kotor jek
dah lah puff tu cute miut...

Loose powder tu sangat best sebab tu aku beli lagik
lagi plak loose powder nie susah ada stock kalau nasib baik
ada lah stock kalau nasib tak berapa nak baik no stock
sebab tu aku sanggup beli lagik harga pon best RM65

Sempat aku capai compact powder senang untuk touch up
compact powder lagik mahal dari loose powder RM99.90
tapi demi syok color pink aku sanggup ajekk
cute pon cute pink color....

Then jumpa packing color yellow bila tanya tu untuk oily skin
yang tak bestnya tu new item tak termasuk promotion
aku tak akan beli coz aku nak color pink now semuanya
dah color pink weeee

Brush plak seperti biasa cannot masukkan plastick untuk
cover elakkan daripada terkena habuk coz besar sangat
seperti yang ku jangka memang terjadi sob sob sob
kali nie batang brush tu color white silap sikit nampak kesan

Tu jek yang aku beli and paling penting semuanya dah complete
tinggal tunggu habis then beli lah lagik tu pon tak tahu la
bila akan habis hahahahha

Kebetulan 30.june tu last day promo haishh kelam kabut
pergi city square dengan tekak tonsil sakit tetap maintain merayap
setakat pergi etude house then balik tu jek tak merayap ke
tempat lain pasal nak kejar waktu elakkan balik kol 6 petang
tak sanggup nak redah jammed

Masa dapat tahu last day promo time tu dah kol 2 lebih petang
hantar sis pergi kerja kol 4 petang mana tak kelam kabut
mujur masa tu orang tak ramai and tak pening nak pilih
semuanya depan mata cuma aku test jek compact powder
nak carik color sesuai

Compact powder sama dengan any cushion foundation
guna honey bridge ingat ada sand beige tapi tak ada plak
tak pe lah asalkan tak putih macam tepung gomak
aku tak suka yang lebih putih dari kulit nanti tak kena

Disebabkan mask A-Z ada promo buy 5 = RM15
apa lagik beli lah
 

Kali nie aku beli 3 white pearl untuk samarkan bekas jerawat
sejak sejak facial sendiri jerawat banyak betol timbul
now stop dulu haishhh macam mana lah muka nak licin :p
then aku beli lemon and unpolished rice

Sejak sejak dua menjak terasa in love plak dengan sheet mask
senang jek pakai tak payah perlu cuci cuci muka lepas dah habis
tu yang ada promo terus beli kalau tak seketol RM5.90

Pulak tu dapat lagik 2 free syok woooo
dah ada 7 mask sheet shuker shukerr.....

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!