♥ Led Battery Light ♥

 

Apa itu Led Battery Light..??? ianya sejenis lampu menggunakan battery saja
so kalau tempat yang jauh daripada plug can use jenis macam ginik
macam aku plak nak buat deco tapi plug jauh and leceh nak berleret wayar
so nie jek cara untuk mengatasi semuanya

Tapi kelemahannya ialah battery cuma boleh bertahan selama 30-50 jam
so cannot bukak lelama lar :p
aku tak kisah pasal tu cuma guna untuk letak kat cermin sahaja

Aku kan rajin tengok diy kat youtube buat deco deco bilik lah
then jumpa orang nie using macam ginik deco apa ntah
nanti aku letak video tu kat sini so bila sekali pandang waahhh so cute
boleh put kat mirror 

Sekali semalam jalan-jalan kat giant nak cari hot glue terjumpa benda alah nie
kat bahagian lampu-lampu apa lagik capai ler beli :p
satu RM14.90 mahal kan daripada lampu plug biasa demi battery sanggup
nie pon ada cita-cita nak buy lagik satu untuk deco kalau rajin pi ler giant

Aku nak carik yang white stay tak gerak-gerak
yang nie colorfull and gerak-gerak stress betol lah
tak pe slow slow mesti akan jumpa punya 
nanti nak carik one per one hope jumpa lah satu color pink

Benda nie banyak taw boleh buat deco
salah satunya boleh masukkan dalam jar then letak tepi katil fuhh cun
then bermacam-macam lah deco yang best-best boleh di buat
cuma now dalam kepala otak aku nak deco satu meja nie

Just nice untuk deco-deco suker sangat-sangat
masa memula tengok aku told mum nak carik lah kat kedai lampu
tapi aku takut harganya RM30 dan ke atas
ingat nanti nak cari kat kedai lampu Johor Jaya
last-last jumpa jugak kat Giant

Hope jumpa lah yang white and tak gerak-gerak
kalau jumpa aku ler orang yang paling bahagia cewahhhhh
nie pon okey jugak ^_^

So nahhh video yang aku tengok then suka
memula tengok then nak carik lampu macam ginik


 

Saja kasi kecik takut nanti besar sangat terkeluar plak :p
hope one day aku jumpa yang white sama macam dalam video nie

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!