♥ Tema Red & Blue ♥



Tahun nie tema raya ialah red and blue
actually tak ada rancang pon nak color red & blue semuanya berlaku secara 
sepontan memula buy baju melayu Ayyash color red then sis cakap
jom cari baju color red then masing-masing baju color red

Lepas tu second raya baru color blue memula sis beli baju dress blue
then mum suruh aku beli gak cari punya cari jumpa dress lace blue
so mum pon ada baju blue then satu family blue

So bertema la kami anak beranak raya tahun nie
kebetulan aku beli baju kurung kat first lady lawa design kain kotak kotak
hitam putih manakala baju merah siap ada bling bling lagik cun
kali nie sedondon dengan sis huhuhu

 

Macam gini but color red sangat nice baju tu kalau tak nak pakai dengan kain
boleh pakai dengan seluar sangat lawa eiii tak sabar nak pakai
sorry lah aku crop gambar just nak tunjuk design macam mana aku malas
nak snap gambar baju sendiri hahahhaha

Cuma yang bling bling tu senang tercabut tapi aku dah pergi hantar jahit
or matikan ke apa ntah teknik supaya tak tercabut kang nak beraya pon 
susah asyik tertanggal jek so simple and cute tak berserabut

Lipstick pon red eyeshadow pon red cuma blusher jek aku tak pilih red
tak nampak natural hahahaha :p
dah complete semuanya tinggal tunggu raya saja weee tak sabar nak raya

Kasut aku tak beli red giler kang raya kedua nak pakai selipar aper
beli color black macam kasut sarung but ada heel sikit
ianya seakan akan kasut sarung yang depan bulat tapi ada heels sikit
just nice and sangat cute depan ada ribbon pon sepasang dengan sis

Entah kenapa tahun nie banyak betol sepasang ayoo redha kan ajek lah
mungkin next year sis kahwin kot tu yang tahun nie sepasang hahhaha
kalau dia baca habis lah kena maki :p

Semua persiapan dah settle, kuih raya pon dah settle gak cuma tinggal
almond london untuk letak chocolate then all dah ready
depan rumah pon dah mengemas cuma tinggal dalam bilik jek belom kemas
ingat malam raya nak mengemas tengok lah macam mana hurmmm

Padahal aritu dah mengemas tapi tetap berselerak haishhhh
habuk kecik-kecik banyak tak tahu macam mana nak catch
habis mirror kontot dan mirror princess penuh dengan small habuk
nanti nak lap untuk bersihkan 

Sekarang aku tengah menunggu bamboo corset dari hari rabu lepas
dah bayar but until now belom sampai lagik kenapa lambat sangat
nak pakai time raya nanti sob sob sob
haishhh cepat lah sampai jenuh taw nak menunggu....!!!!!

Tak sabar nak menunggu sampai harap before rabu nie sampai lah........

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!