♥ Dear My Blooming Lips Talk ♥

 

Hari nie nak cerita pasal dear my blooming lips talk ^_^
beli semalam kat KSL kebetulan ada buy 1 free 1
memula ingat nak buy yang RM29.90 sekali color tak lawa plak
tu yang terus grab buy 1 free 1 beza sedikit saja

Cari punya carik akhirnya jumpa gak yang jenis macam kilat basah
tak kering sangat sangat yeaaayyyy
akhirnya tercapai niat nak beli color red haishhh tema raya tahun nie kan red
memula ingat nak beli hot pink sekali color tu jenis kesat tak syok

Impian nak beli lipstick nie tercapai jugak
well ku panggil ianya as lipstick raya hahahhaha
cam biasa pink tetap jugak akan ada hohohohoho

Still dalam box aku belom letak kat tempat lipstick haishhh malasnya
maybe tunggu sihat sikit kot nak adjust balik apa yang patut
sepatutnya aku buat entry nie pagi sekali tonsil menyerang dengan teruk
apa lagik terpaksa pergi doctor untuk kasi settle 

Kali nie pergi kat KSL jek no more city square hahahha
disebabkan ada buy 1 free 1 harus ler grab 

 

Wajib grab cotton puff hahahhaha
the best punya sebab tu sanggup buat stock so tak risau kalau habis
sekali no more buy 1 free 1 :p

Tak sabar nak tunggu untuk pakai semalam beli just test kat tangan
tak letak pon kat lips hahahha okey lah kang nanti bercampur-campur
then tak lawa lar plak better put situ then kena adjust sana sini lar
yang pasti aku tak boleh amek color macam dull look more pucat

Yang penting packing lipstick ku adalah PINK
so same macam lipstick etude house yang dulu aku buy yeaayyy
tak sabar nak put together ^_^ 

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!