♥ Alhamdulilah ♥


Seperti semua tahu dah kecohkan dekat fesbok isu nie aku dapat tahu pon kol
5 lebih masa tu aku lepak-lepak atas kerusi bukak fesbok tengok erkk kat
mana terjadi lepas dah baca sekali kuar amaran tsunami mujur kat Johor
tak terasa sebarang gegaran kalau ada pon maybe coz pening kepala
cuba bayangkan kalau time begini kalau ada kat langkawi ke penang ke
mana nak pergi ke kawasan jauh daripada pantai...???
hohoho lepas tu keluar satu persatu amaran tsunami mak aiiii ngeri sungguh
paling teruk belah utara lepas tu tadi aku sempat jugak tengok kat youtube
bila part tsunami jek dah ngeri sebab tengok orang yang lari lintang pukang
seperti tak sempat nak lari dah macam semut pon ada dulu masa kat japan
pon aku yang teremo coz tengok mereka tak sempat lari
lagi hari nie cuti so rasa ramai yang pergi jejalan and mesti lepak-lepak
kat laut dulu-dulu selalu ahh family buat macam gituk tapi lepas kes tsunami
2004 dah jarang buat sebegitu sebab laut sekarang bergelora semacam jek
tapi walau apa pon Alhamdulilah amaran tsunami di tarik balik leceh jugak
ekk kalau duduk berdekatan berhampiran pantai / laut kalau ada amaran
jek kena lari mencari perlindungan actually kan semalam kat area rumah 
hujan lebat taw ada lah ribut-ribut tak pasal-pasal semua pokok pakat tumbang
nasib baik tak kena kereta kalau tak confirm melalak tuan empunya kereta
lepas tu kan aku rasa maybe yang dah rasa gegeran tu nak tidur pon tak lena
takut terjadi apa-apa apatah lagi kalau tiada amaran tsunami tapi tiba-tiba
tsunami datang haishhh moga Allah melindungi kami semua dari segala bencana...Amin

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!