♥ Seram:Cukup La ♥


Aku dah bosan la dengan apa yang berlaku semalam dan hari ini bukan apa
geram sangat kalau aku boleh taplek aku taplek sekor-sekor...!!!!
kejadian nie baru lagi berlaku masih fresh lagi lah nie story semalam taw
masa tu aku dah selamat sleepkan yayaz then mum balik dari tengok nenek
so babam sleep sebelah yayaz coz aku mau makan tengah hari kejadian nie
tengah hari okey so tengah syok-syok makan tetiba mum tanya yayaz dah
bangun ke aku pon macam pelik coz setahu aku si kenit tu sleep sebelah babam
mum siap tanya bibik lagi rupanya mum nampak "benda" tu sebiji macam yayaz
lari dari depan ke bilik tengah mengucap panjang mum pulak tu baju yang
"benda" tu pakai sama seperti baju yang yayaz pakai tak sampai setengah jam
yayaz melalak-lalak tengah makan tu berhenti pujuk si kenit yang melalak
meronta-ronta mata pejam tapi melalak haishhh sumbat puting pon tak berhenti
sampaikan aku panggil yayaz suruh buka mata sambil jerit panggil mum
bila mum baca ayat kursi makin meronta-ronta yayaz tak nak kasi mum baca
then pak tam dukung yayaz mum baca sekali lagi baru yayaz macam okey sedikit
aku pon dah tak tahu nak kata apa lagi selalu bila nampak "benda" tu mesti
setengah jam selepas itu yayaz akan melalak-lalak meronta-ronta...!!!
then tadi siang masa tengah makan aku nampak sis kuar bilik padahal sis tak
kuar pon "benda" tu sebijik sama dengan sis baju sama rambut sama mimik muka
sama sampaikan aku cakap dengan mum aku mau use contact lens mana taw
aku ingat "benda" tu tapi rupanya reflection dari cahaya ke then sis kata
kalau dah mata tu nampak pakai contact lens pon nampak lah
so daddy dah bising nie asyik dengar MJ12 jek dulu pernah mum dengar syarahan
mengatakan "benda" nie akan duduk bersama kita kalau kita watch movie hantu
or dengar cerita hantu coz watch or dengar tu mengenai "mereka" sebab tu 
"mereka" datang kekadang aku rasa geram sangat-sangat coz now "mereka"
suka menyerupai ahli yang ada dalam rumah kalau dulu aku nampak "mereka"
menggunakan diri sendiri now "mereka" dah use diri ahli rumah tak ke geram..??
dah tak tahu lagi macam mana cara nak usir "mereka" dah macam-macam orang
di panggil tapi sekejap aje "mereka" pergi tak lama lepas tu "mereka" kembali
dari aritu aku bagi taw mum yang "mereka" dah datang balik rumah coz rasa
something so apa yang aku rasa tu betol lah....!!!!

2 Serius Talk:

Hawa said...

sius..seram nie

Amoi Farah said...

Ini lah kami sekeluarga alami coz rumah yang kami duduki nie memang tapak laluan "benda" tu

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!