♥ BB Cream ♥


Percaya tak kalau aku kata yang selama nie aku tak pernah tahu kewujudan
BB Cream...??? aku mati-mati ingat benda alah *gambar di atas* itu adalah
foundation....!!!! selama nie tak terfikir pon memang malas nak amek port
nie semuanya bermula masa hari sunday lah didi beli magazine then ada free
benda alah nie so fikir punya fikir apa benda nie sempat lagik search kat
google apa benda alah nie sekali rupanya BB Cream then aku fikir lagik
BB Cream tu apa search lagik kat google rupanya ianya macam foundation
tapi yang ini ada estrak segala jenis vitamin untuk kulit lah al kesah
lepas tu ada SPF lagik so sangat sesuai untuk orang yang jenis tak rajin
make up macam aku ler bila ada apa-apa jek baru make up kalau tak malas
keluar jejalan pon just pakai bedak baby johnson tu jek so semalam aku
dah try not bad gak lah tapi kena jugak pakai compact powder untuk
kasi tak nampak kilat or peluh-peluh lah saja jek semalam menggedik try
so lepas nie kalau kuar pergi jejalan malas make up just apply bb cream
dengan letak lose powder dah settle sempoi jek simple dan mudah :)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!