♥ Jangan Pandang-Pandang ♥


Sementara tengah ingat tengah rajin nie baik aku post yang ini karang lupa
aku nie ada penyakit pelupa apa boleh buat huhuhu...!!!!
okey lah cerita nie lawak gak tapi lawak apa yang keluar dari mulut zizan la
nasib baik tidak membosan memboringkan tapi yang stressnya sepanjang
wayang aku kepedasan coz makan twisties BBQ menyesal beli tahu pilih 
yang cheese kalau ada tomato dah lama aku pilih yang itu pasal tak de lah
terpaksa pilih yang pedas i hate PEDAS...!!!!! perut problem...!!!!
aiseyyy aku belom call untuk buat appoiment doktor lor
hurmmm jangan diingatkan pada daddy karang bising daddy malas lor
mau menunggu kat sepital tu boleh tak nak buat-buat lupa pasal appoiment..??
ada 2 benda kalau boleh aku tak nak dikecohkan karang kena membebel
satu ialah appoiment doctor kedua ialah daftar mengundi sebab bila nampak
post office jek baru teringat ehh aku tak bawak ic bersama lah ngeh ngeh ngeh
syhhhh diam-diam jangan di kecohkan taw taw
Akhirnya dapat jugak beli novel Sebenarnya saya isteri don daniyal dia.... 
dah lama menanti novel nie masuk pasaran selama nie asyik baca kat
penulisan.my jek akhirnya rezeki aku pergi popular dapat jugak novel nie
love it so muchhhh xoxo....

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!