♥ Apa Yang Aku Takut ♥


Benda paling aku takut paling gerun ialah bila bicara bab nikah kahwin
ngeri siot aku tak tahu kenapa tapi memang mengerikan cukup-cukup
persoal semua itu tunggu...!!!!
takut tu mengatasi segala-galanya lah senang cerita stress mum bila
aku kata aku takut nikah kahwin agak-agaknya buat aku kata begini
esok lusa tetiba aku post pasal wedding aku confirm kena gelak kaw-kaw
mana lah tahu makin kita takut makin benda yang kita takutkan itu
makin menghampiri aduhaii mana aku nak pergi menyorok...???
memang aku bernasib baik lah coz sedare mare aku tak ada yang asyik
bertanya bila mau kahwin bila mau kahwin so tak de lah macam yang
aku pernah baca ada lah some people nie stress giler sampai rasa tak nak
jumpa sedare mare coz soklan bila mau kahwin depa kata ingat carik suami
nie macam pilih seluaq masa tengah sale ke dulu aku siap usik mum dengan
ayat-ayat yang aku rembat dari dalam novel saja mau kasi mum gelak
haishh takut nie dari dulu sampai sekarang tak hilang-hilang lagi rupanya
actually bukan takut tapi more kepada ngeri...!!! tapi yang peliknya bila
tengok baju wedding rasa macam ehh cantiknya bila boleh pakai....!!!
tak pon tengok hantaran sambil berkata nanti kahwin nak buat macam
gini ahh tu tak takut or tak ngeri plak pelik betol lor ke gedik ekkk
tak pon mentel.. apa-apa ajek lah setakat nie aku berbahagia daripada
soklan bila mau kahwin bebasss tak di persoalkan di pertanyakan
cuma aku dapat bayangkan meriah wedding sis ye lah anak pompuan
pertama dalam family yang akan menamatkan zaman bujangnya
mesti meriahkan macam dapat di bayangkan lah sebab tu aku selalu
dengki suruh dia kahwin cepat-cepat sambil mengutuk-gutuk dia
ala kutukan manja adik beradik walau pon aku selalu kondem pak we
dia bukan sekali tapi banyak kali confirm lepas nie dia plak kondem
pak we aku ehh tak mo lah jangan dia kondem laki aku sudah lerr
lepas tu kan now aku use wallpaper kat iphone yang ini hah


 dorang kutuk kata aku nie jenis tak de hati dan perasaan lepas tu siap kena
kutuk hati batu siap kena kutuk dengan bibik hati aku macam ice so aku
jumpa love dalam ice hah macam gitu lah hati aku cuma bezanya part
atas tu ice dah cair aku punya hati di dalam bongkah ice yang tidak akan
cair...!!! siapakah yang boleh memecahkan bongkah ice itu jeng jeng jeng
jangan di tanya sebab jawapannya apa pada bila aku post pasal my wedding
jeng jeng jeng tapikan aku jumpa kat fesbok aku suker giler dengan ayat-ayat
nie aku rasa macam ianya adalah sangat sesuai buat diri aku kot coz ayat
last tu betol-betol bikin aku iskk suka lah dengan ayat tu nanti aku bold ayat tu


"Mereka single bukan sebab tak hensem/tak cantik,
 bukan jua kerana tak baik dan bukan kerana tak ada
 sapa-sapa sukakan mereka

 TAPI

 Mereka single mungkin kerana hati mereka belum terbuka
 untuk menyintai dan dicintai"

*smile okey mau tidur dah jam 2 lebih masa untuk peluk bantal buchuk*

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!