♥ Bag Make Up ♥



Mana aku boleh cari bag make up yang bersize comel tapi boleh put semua
barang make up aku...???
korang nak tahu tak bekas bibik tak berguna telah merempat separuh make up
aku kurang ajar kan jangan cakap make up mum punya gelang emas pon dia
amek 5 handphone my sis dia rembat duit jangan di cakap lah aku rasa jejak
1k ++ hasil daripada merembat dari duit mum, duit pak tam duit sis duit aku
duit babam duit ika kurang ajar kan....!!!!
hampehhh punya pompuan kalau dah tak mampu nak beli jangan mencuri
kumpul duit kata suami kau kaya suruh la suami kau beli kurang ajar betol
serius weyy aku tidak menghalalkan apa yang pompuan tu amek duit gelang
emas handphone make up segala apa yang dia ambil daripada rumah
aku tidak menghalalkan dunia dan juga akhirat bila dia dah balik segala
kejahatan dia semua terbongkar giler keji punya manusia kalau aku story
di kata tak elok buka aib orang macam mana tak bukak geram aku kat dia
berlipat kali ganda dah aku nak kena kuarkan duit untuk beli cream base,
compact powder mineral,lipstik,eye shadow aku pon banyak dia rembat,
lepas tu spray untuk elakkan make up luntur,untuk shading beli tu dulu pon
pasal belajar shading itu pon dia kebas jugak haishhhh geram betol lah
semua yang penting-penting dia rembat mana aku tak geram and aku rasa
dia rembat jugak foundation aku semua yang aku sebut tu aku baru beli
raya tahun lepas banyak lagi weyy kan aku nie jenis jarang bermake up
dah nak kena kuarkan duit untuk beli semua tu memandangkan aku nak
berjimmbaa haishhh gerammmm seeeyyy aku kalau aku jumpa dia aku
simbah ajek asid ke muka dia biar dia rasa aduiiii gerammmmnyaaa...!!!!!
dah malas nak cakap pasal nie bikin darah aku naik ajek pepagi buta nie
aritu aku beli bag besar untuk put semua make up tapi aku fikir nanti nak
put dalam bag besar gedabak makan space haishhh tapi itu lah aku nak
cari jenis yang kecik tapi dalam tu boleh isi banyak tak de kan yang jenis
macam gitu dari dulu aku cari tapi tak jumpa-jumpa bila la boleh jumpa
harap sangat dapat jumpa so nak use just angkut saja simple deyyy
sebab tu aku kalau holiday just pilih mana yang penting yang aku always
use saja sebab nak jimatkan space aduhaiii beb ingat tak aku post
pasal body shop nahh link dia lip care tu pon lesap jugak weyyyy
hampehhh betol eiii geram seyy aku rasa macam nak maki kaw-kaw jek
dah nanti pagi or petang nak kena keluarkan duit untuk beli semua tu
haishhh geram seyyy aku memang aku tidak menghalalkan dunia dan
juga akhirat biar dia kena balasan yang teruk atas perbuatan dia
arghhhhhh i need to cari bag yang comel yang simple tapi boleh sumbat
macam-macam itu saja cukup boleh dibawa ke hulu dan juga ke hilir
bag itu bagi aku adalah sangat-sangat sempurna....!!!!!

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!