♥ Hafalan Shalat Delisa ♥


Aku layan movie nie sampai bengkak mata aku asyik melalak ajek
nie pon mata aku tak boleh bukak dengan luas rasa macam sepet plak
pemandangan aku dah la mata bengkak kepala sakit tak hilang-hilang
bila kena cahaya lagik la sakit nie menahan sakit sepatutnya rasa
nak tidur tapi tangan nie gatal nak update blog 
aku tengok trailer kat youtube perghhh memang sedih then carik full
movie nasib baik ada lama dah download tapi baru dapat tengok
layan sampai meleleh-leleh air mata sampai lecun baju wawawa
nie mata dah bengkak nasib baik dah malam tak de sapa pon perasan
perut nie rasa lapar la plak aduhaiii dah kol 1 lebih pagi mana
boleh makan kata nak diet karang lari lagi jadual diet stress
haishhh makin mengecik makin mengecik mata aku tengok lappy nie
kepala makin berdenyut-denyut sakit baik aku tutup ajek lah layan
mata untuk tidur menghilangkan bengkak mata a.k.a. sembap...
nitezzzz 

2 Serius Talk:

Hawa said...

same laa aka..best kan

Amoi Farah said...

ha'ah dari awal tengok sampai abis kuar airmata

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!