♥ Sungguh Hampehhh ♥

Haishhh sungguh-sungguh potong stimm betol lah tenet nie...!!!
semuanya bermula hari khamissss petangggg tengok nie tenet bikin
ku rasa seperti mau maki (tak reti plak nak buat tanda maki :p)


 Ingatkan kena lightning ye lah dolus-dolus pernah lah terjadik kena
lightning sebab aku terlupa mau cabut plug cabut wayar semasa kilat
so masa tu memang ada kilat tapi sedikit-sedikit tak banyak sangat
lepas dah kuat kilat baru cabut plug semua then hujan dah reda kilat
dah tak ada aku nak whats app dengan babam nak tanya nak tengok
wayang cerita apa coz friday tu sis cuti kebetulan school bebudak
cuti coz good friday lol so petang tu tengah minum air bukak tenet
ehh apa pasal nie ada wireless tapi tak boleh nak connection kebetulan
aku celcom ada with tenet aku pon whats app dengan sis bagi taw siap
snap gambar aku kata maybe kena lightning lepas tu sis kata try call
daddy tanya dah bayar ke belom sebab start bulan 1 kalau tak silap
daddy ada bagi taw streamyx tak dapat bill banyak kali gak dikata
tapi aku just ignore ajek lah sekali amek dekat 3 bulan tak dapat bill
so tak bayar lah ngeh ngeh ngeh padan muka sapa suruh ignore bila
dikata bill streamyx tak dapat so jadik lah budak baik lahhh sangat
tak online just online kat phone tu pon bape kali phone kena maki
dek aku coz tak dapat 3G yang ada cuma E or o sakit betol hati
tak taw lah kenapa celcom nie kalau kat dapo langsung tak de line
atleast mum ada satu or dua bar aku punya lagik no service miahahha
bilik pon ikut nasib kekadang 3 or 4 bar jarang full bar tu tak kesah lah
yang paling hampeh 3G langsung tak adakkk walaweyyyy...!!!
kalau ada pon loading sangat lembap aku kata kat anak-anak sedare aku
yang bilik aku nie ada jin agaknya sebab tu signal 3G susah nak dapat
miahahaha nie dah de tenet balik just smile ajek lah ingat nak tukar
dari streamyx ke unifi sekali kat tempat aku duduk nie unifi belom sampai
lagik then promoter tu kata dah sampai dia call bagi tahu 5 hari selepas
itu dah boleh pasang jangan dia call masa 28 april nie sudah ler....!!!!
aku nak post 9.4 malam tapi disebabkan busy kehulu ke hilir masuk
keluar toilet maka aku batalkan niat nie pepagi buta aku buat post
udah ler tiduqq apak ku sudah bising dia kata tenet ada aku tidur lambat
errr sebelom nie pon tido lambat gak layan secret garden sampai mata
kelat tak boleh bukak ++++ sakit kepala menggila... :)
nanti ahh aku story pergi tengok wayang tu ehhh siang nanti ker...!!!!

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!