♥ Welcome April ♥


1 April yang selalu dikata sebagai April Fool lepas tu sekarang nie kat fb
semua kuar fatwa mengatakan april fool haram disambut lah lepas tu
ada jugak cakap wish merry chrismas pon haram jugak so sapa-sapa
yang arif soal nie sila lah keluarkan satu kenyataan agar tidak mengelirukan
abis kalau yang mati sebut RIP pon dikatakan haram jugak pening kepala
wish merry chrismas pon haram sedangkan kita just cakap untuk mereka
yang merayakannya sama jugak macam dorang cakap dengan kita selamat
hari raya sebab tu aku kata keluarkan kenyataan bagi taw mana benar mana
salah supaya kita nie semua mengerti...!!!
kepala aku masih sakit sekejap datang sekejap hilang uwaaa stress
ps: Ya Allah kuatkan lah diri aku untuk menghadapi situasi hidup yang
menyesakkan aku benar-benar tidak kuat untuk hadapi dugaan dan UjianMu
Ya Allah hari ini saat ini tika ini aku benar-benar mengeluh benar-benar
putus asa.. :(

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!