♥ Evening Prime Rose ♥

 
*Isk blog update nie tak best nak kena slow slow check arghhhh*
Evening primerose oil dikata bagus untuk diamalkan
mum belikan yang gambar seperti diatas yang 1000
masalahnya kan cakap nak amalkan taw tapi asyik lupa saja
mau makan nie nak try makan pagi dengan malam katanya
bagus kalau peyed tak betol *nie la masalah aku* lepas tu dapat
hilang senggugut betoi ka...??
aku tahun lepas doktor suruh makan coz peyed problem tu pon
makan hari nie esok lupa bila ingat makan last-last tak makan
nie ingat nak amalkan balik harap-harap berjaya la untuk
mengamalkan ia ada jugak aku baca banyak khasiat EPO
nie aduhaiii macam mana nak ingatkan diri untuk sentiasa
makan EPO nie...??? selalu asyik lupa dan lupa dan lupa
nak kena ada orang ingatkan baru ingat kalau tak hurmm lupa
berbentuk macam minyak ikan nasib baik just telan kalau
kena geget pecahkan oil tu confirm aku tak makan punya
silap hari bulan terkeluar balik a.k.a. muntah lah
nasib baik ada stok lagi boleh la makan tapi itu pon nak kena
cepat karang expired beli punya la lama dari tahun 2008
tapi tak makan habis sebabnya aku asyik makan cikit lepas
tu carik balik aku lupa letak kat mana aritu aku kemas
letak kat tepi meja nie carik balik dah tak de grrr sabo jek la 

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!