♥ Holla July ♥

 

Hollaaa July.......
hari nie genap 2 tahun aku cipta blog ini and now aku rasa blog aku dah
complete dengan layout yang cantik and watermark yang cun
cukup sempurna di mata kecil ku ini ^_^
2 tahun berbagai kisah suka duka dalam blog ini...

Tak lama lagi dah nak puasa kan eiii tak sabarnya nak puasa....
tak sabar nak tengok solat terawih Mecca at astro oasis
semoga Allah pertemukan kita dengan bulan Ramadhan yang mulia ini

And 20.07 nie adalah tarikh penting iaitu birthday mum
now dok fikir sama ada nak beli cake or buat sendiri entah lah
tak apa tunggu saja bila masanya sampai so bererti birthday mum
kita semua dah 10 hari berpuasa...

Aku mengharap pada birthday mum nanti mum dapat kembali hak
mum yang telah di rampas dengan kasar tapi menggunakan cara
Syaitan.....

July tak sabarnya nak berpuasa....dan sekejapnya dah 7 bulan di tahun 2013
cuma aku tengah takut penyakit lama kembali lagi.....
harap harap ianya tak kembali lagi la....

eiii tak sabarnya nak menunggu kedatangan Ramadhan......

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!