♥ Cuti-Cuti Merayap ♥

 

Orang syok jalan beraya aku plak syok berjalan merayap ke mall hahahha
aritu second raya pergi city square semalam pergi jusco bukit indah
nak pergi ke situ asyik tak pergi-pergi jek

Aku nak merayap ke daiso sebenarnya....
nak mencari container or storage coz eyeshadow dengan blusher macam
tak lawa plak letak kedudukan seperti gituk so i need small container

Tu yang jumpa rak dengan small container
lagi plak dari aritu nak beli hot glue gun sekali stock tak ada
bila carik kat Mr DIY hurmm tak payah ler 

Sekali semalam ada banyak stock beli sekali hot glue stick
now dah settle nak use semuanya dah ada yeeaayyyy

Kat daiso banyak gak item yang aritu aku tengok ada bila nak buy tak ada
sabo jek lah mujur lah jumpa small container tu ngam ngam muat
blusher dengan eyeshadow tu pon okey ler tak over sangat hahahha
asalkan tersusun rapi and senang capai dah settle

Disebabkan etude house buat promotion August Sweeties
aku pi ler jengah tengok apa yang best untu di habiskan duit hahaha
sponge milk talk cuma RM1 jek tapi aku tak beli pong :p
masa beli milk talk free dengan sponge sekali so banyak lor

Tapi aku buy this...

 

Kissful Tint Choux hanya color nie jek yang ada 
tapi tunggu ehhh aku akan buat review taw wait tawwww
aku beli red choux cute kan beli dengan harga RM9.90 ^_^
geram tengok packaging pink ada love ada kiss
dalam bebanyak lip tint yang nie lah paling cute 

Nanti aku buat review ehhh
bukan hari nie maybe next week or another next week or next month
tengok pada tahap busy aku macam mana dulu tak janji naa
lagi plak malam nie ada activity family dating hehehehe

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!