♥ 30 Days Challenge ♥

 

Aku nak try buat 30 days makeup challenge tapi tak ada geng plak
buat untuk suka-suka then kalau berjaya aku nak buat 30 days
loose weight then nak buat 30 days blog challenge untuk suka suka saja
bukannya serious sangat tapi part loose weight tu kena serius lar

Dah dapat cari list makeup challenge tapi tak tahu bila nak try and error
tu cabaran untuk instagram so can try lah lagi pon tak banyak sangat
post gambar muka makeup maybe aku pon boleh post kat blog jugak
so dalam blog nie ada 2 challenge yang akan aku buat

Tapi aku nak buat more kepada makeup challenge sahaja
tunggu lah few day bila semuanya dah settle and back to normal aku akan
buat hurmmm nak mulakan mana dulu instagram or blog
maybe blog jek lah hikhikhik

Cari yang post gambar makeup stuff saja bukannya gambar muka
well kalau gambar muka boleh ajer tapi berani ker aku nak letak gambar
muka sendiri kat blog....Insya Allah berani ^_^

Weee kang aku cari mana yang sesuai then aku post
sekali kan aku buat tak sampai pon 30 days ntah ntah
2 weeks jek coz barang makeup tak cukup :p

Insya Allah cukup kot akan ku try carik challenge yang simple
and try top up sana and top up sini try make my version
hahahaha tak sabarnya nak buat..... 

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!