♥ Seram: Main Kasar Nampak ♥

 

Sengaja aku letak gambar nie coz cute walau pon kisah seram
sumber gambar from didmynails.com 
okay now nak ku cerita kan satu persatu lama aku tak buat pasal kisah seram
malas sebenarnya nak ingat balik or type balik hahahha

Kisah nie baru terjadi hari apa ekk tapi dalam minggu nie
isnin or selasa gituk aku dah lupa la
see padahal baru kena tapi tak ingat bila grrrr

Malam tu aku settle kan cuci muka tukar baju tidur settle kan diri
then tengah pakai skin care kaki nie feel macam pedih-pedih aje
dalam hati aku berkata kena balik ke macam aritu
selak seluar tengok pap yes kena balik macam aritu

Cekau or cakar what ever lah mana-mana punya kepahaman lah
kecik saja tapi dia punya pedih mak aii tak terkata
then aku bebel lah cakap main kasar nampak cekau cekau
tunjuk mum then mum cakap nampak kesan macam baru cekau

Pedih woo dulu punya panjang tak tahu kenapa rasa pedih
bila tengok kesan cekau panjang until now ada bekas
hurmm tak tahu lah kenapa main kasar plak........

Dulu aku ingatkan kesan cekau tu maybe kuku kaki Ayyash
panjang but now mungkin aku paham tapi kenapa tetiba plak
nak cekau-cekau dulu mana ada pernah cekau
sekarang nie makin main kasar plak

Well kamu tu tidak diunding so keluar dari rumah...
kenapa nak menyemak duduk dengan kami...
wahai tetamu yang tak di undang...*mood marah sangat*

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!