♥ Internet Ku ♥


Aku nie jenis biar tak ada tv jangan tak ada internet...!!!
maybe pasal astro balik balik ulang cerita yang sama sampai boleh hafal
jalan cerita so sebab tu aku rasa tak ada tv or astro pon tak apa hikhikhik

Kalau ada internet segala movie ada kat youtube just watch ajer
movie lama-lama or maybe yang baru kalau ada yang sudi upload
tapi mostly cerita lama-lama coz lagik best

Kalau tv plak layan cerita yang betol-betol best
ntah lah sekarang nie tak ada cerita pon yang best semuanya sama
lelagi akasia balik balik kahwin paksa suka then dugaan then happy ending
tak pon cinta sesama tapi kena halang then kahwin lari grrr

Semuanya plot yang sama so boleh lah hafal kesudahannya
tapi percaya lah dalam kehidupan mana ada happy ending selagi belom
tutup mata habis memang no happy ending lah....

Dugaan demi dugaan akan hadir dan hadir dan hadir
kuat or tak kuat saja lah untuk hadapinya...

Well bilik aku no more astro buang sudah pasal cerita yang sama saja
sampaikan semua channel aku bukak then cerita yang sama
astro warna jangan cakap lah pagi cerita tu tengah hari pon sama
nanti malam pon sama 

AFC pon sama...travel apa ntah pon sama jugak bebalik cerita sama
dulu best macam macam cerita tapi sekarang hurmmm ulang ulang
so no need astro anymore...

Yang aku perlu is internet sahaja hahahaha
just bukak forum and search few blogger or watch makeup tutorial
lagik best bermacam macam no ulangan walau pon ada sesetengah
blogger promote same barang walau cara olahan berlainan

Walau kekadang orang mesti fikir aku nie macam tak ada life
hidup sekadar di hadapan computer well bukan tak ada life tapi
aku sendiri malas nak cari life....
bagi aku now aku happy hidup aku ada mum daddy Ayyash sis di sekeliling
ehh tertinggal bibik kuikuikui

Kalau keluar pon kami berlima akan keluar bersama-sama
tak pon berdua dengan sis or bertiga dengan Ayyash
mana jek nak pergi setakat johor nie pusing-pusing sama saja
tak ada apa yang menarik pon huhuhu

Aritu aku ingat nak jogging kat tasik taw tapi punya lah malas
and tasik tu pon aku rasa scary ... :p
dulu tasik tu banyak ragut nyawa manusia yang mandi so banyak lah
desas desus member cerita tapi yang sebenarnya dah sampai ajal mereka
so cannot salahkan sapa-sapa but aku feel scary kat situ

Dating kat situ tak sure best or not...!!
tapi malas lah nak pergi taman-taman nyamuk banyak
alasan banyak seyyy tapi betol woo dulu pernah lah pergi kekonon
nak bawak Ayyash play masa tu Ayyash kecik lagik and mak Ayyash pon
still bersama-sama Ayyash....

Baru few step habis kena gigit nyamuk cissss terus aku banned
pergi tempat lain lagik bagus...!!! hahahahha
entah lah tak reti plak petang-petang nak pergi taman

Aritu dah cakap dengan mum petang-petang pergi jogging nak
then mum agree after mata dah okey coz dah few weeks
mum buang catarax donno lah how to spell so tak boleh lasak sangat
sekali macam malas plak ekkk terasa macam nak cari tempat lain tapi
mana tempat yang best....

Few days nie aku perasan internet macam slow sangat
haishhh bikin hal lagik or problem nie
coz aku ada baca katanya cable problem hurmmmm
kalau betol cable problem hope fix kan cepat lah
kalau bukan pasal cable adakah aku nak mengamuk lagik.... 

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!